• Anonym (A)

    Knulla sin hyresvärd, okej?

    Hej,

    Att som en man knulla sin hyresvärd redigt och låta henne få bli nöjd och sova gott. Är det okej?

    Känns som om hon verkligen insisterar på att få knulla.

  • Svar på tråden Knulla sin hyresvärd, okej?
  • Anonym (Hyresgäst)

    Jag hyr ett hus/stuga och märkte det direkt att hyresvärden skulle titta till fastigheten ofta.. Så hon kommer på besök då och då på något sätt så hamnar vi i sovrummet...Hyrt sen augusti.

  • Anonym (A)
    Anonym (Hyresgäst) skrev 2019-11-15 08:25:46 följande:

    Jag hyr ett hus/stuga och märkte det direkt att hyresvärden skulle titta till fastigheten ofta.. Så hon kommer på besök då och då på något sätt så hamnar vi i sovrummet...Hyrt sen augusti.


    Jag blir avis för jag inte tog steget som du. Är hon snygg? Min är snygg
  • Anonym (Hyresgäst)

    Ser bra ut..och trevlig..
    Kände när jag var och tittade då sa hon att där var andra före men tyckte det skulle vara trevligt om jag tog den...T o m kommer inom när hon joggar...hon är ju inte singel..

  • Anonym (Q)

    Förutsätter att ni är vuxna människor och att hon är sugen på dig också i så fall?
    Då gör ni väl vad ni vill?
    Sen kan det väl vara mer eller mindre lämplig beroende på situationen runt omkring (hur ni bor och om ni är singlar eller ej ex.).

  • Anonym (.)

    Ja det är väl ok, men risken är väl att något går snett vilket kanske påverkar din boendesituation

  • Anonym (Hyresgäst)

    En månads ömsesidig uppsägning..kommer flytta innan sommaren ändå då mitt permanenta boende är klart..
    Kan man hjälpa så...

  • Anonym (W)

    När jag som ung flyttade till Stockholm "knullade" jag till mig ett hyreskontrakt genom att erbjuda en hyresvärd sex. Har sina fördelar att vara kvinna.

  • Tukt

    Så länge du inte byter hyra mot sex så är det väl helt ok för skattemyndigheten.
    I övrigt är ni väl vuxna människor i ett (än så länge) fritt land.
    Men glöm inte kondomen!

Svar på tråden Knulla sin hyresvärd, okej?