• Anonym (TS)

    Sperma som luktar

    Hjälp mig någon!
    Har legat från och till med en och samma i kille i två år, vi hade ett uppehåll under sommaren och sågs igen två gånger för 1,5 månad sedan. Allt var som vanligt med honom som det alltid har varit under sex.

    Inatt låg vi igen och när jag gick ner på honom (då hade vi ännu inte börjat ha sex) kände jag en ovanlig lukt från honom. Han har aldrig luktat under två år men inatt luktade det mycket starkt. Kan inte sätta fingret på vad det luktade men det var som om det luktade sperma fast väldigt väldigt starkt vilket inte direkt luktar gott.

    Borde jag vara orolig att det kan bero på någon sjukdom? Så vitt jag vet ligger han bara med mig. Vet att sperma kan variera i doft beroende på vad man äter osv men reagerade eftersom det aldrig luktat innan. Vad tror ni och vad hade ni gjort?

  • Svar på tråden Sperma som luktar
  • Anonym (Oo)

    Omöjligt för någon här att svara på, vi känner ju liksom inte lukten eller vet något om hans hälsa osv..

    Du får väl fråga honom om han lider av någon sjukdom eller varför det luktar.

  • Anonym (Spermie.)

    Se till att han dricker mycket vatten, för lite vätska kan ge dålig lukt på sperman.

  • Anonym (Spermie.)

    Se till att han dricker mycket vatten, för lite vätska kan ge dålig lukt på sperman.

Svar på tråden Sperma som luktar