• Sat 16 Nov 2019 07:49
    210 visningar
    0 svar
    0
    210

    Min man lämnar mig

    Hej

    Jag o min man har varit gifta i 13 år ihop 14 år och vi har barn 7&10 år gammla. Livet har inte varit lätt eftersom han har mått lite till o från. Sedan 10 år har han mått dåligt o inte fått hjälp från sin familj. Han har försökt att tag livet av sig 2 gånger. 1 gång i vårat förhållande o då åkte han in o blev inlagd. Han fick diagnos ptsd. Tiden efter de var lugn men han började röka marijana. Först tog han en joint på helgerna, ibland på veckorna.i samma veva startade han eget o gjorde vissa dumma beslut. Jag har blivit så kontrollerande på det sättet att jag inte vill att han ska röka o göra dumma beslut i livet. En dag prtade van en grej andra dagen var det som bortblåst. Nu vill han skiljas o jag älskar honom så mycket mer än något annat, Han säger att han älskar mig, men jag känner inte det. Nu säger han att allt är mitt fel pga att han inte mår bra av mig. Att jag har gjort honom sjuk. Men det är inte så jag vet det så väl men jag mår så dåligt.han vill att jag ska lysnna på han o göra som han säger. Våran ekonomi är så dålig att han vill att vi ska bo tillsammans o vara som vanligt i 6 månader tills vi inte har löst ekonomiska biten.

    Vad gör jag. Hur går jag vidare. Jag mår så dåligt att jag spricker.

Svar på tråden Min man lämnar mig