• Anonym (Grönare gräs)

    Ni som har sex med andra än er partner..

    Ni som ligger med andra, otrogna eller om ni har ett öppet förhållande. Har ni bättre sex med den andre sexpartnern än din riktige partner? Eller är det bara spänningen eller känslan att vara med någon annan som gör att du gör detta?

    Förstår ni som inte har sex i förhållandet och går utanför förhållandet för att få sex.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni som har sex med andra än er partner..
  • Anonym (Swing for fun)

    Att ha sex med andra är en krydda för vårt gemensamma sexliv inte bättre, inte sämre men det stärker vår relation. Vi gör det alltid tillsammans även om det kan bli att man delar på sig och har partnerbyten i olika rum eller delar av en klubb. Den enda form av sex jag har på egen hand utan gubben är ren tjejsex. Detta är vårt sätt att hantera att varken gubben eller jag trivs med sexuell monogami.

    Var i ett tidigare otrogen och den sex jag då hade med mina älskare och älskarinnor var väsenskild i passion och intensitet mot sex med min dåvarade man. I princip en helt sexlös relation de sista 10 åren.

  • Anonym (Grönare gräs)

    Men ni kan väl bemöda er att svara då ni kan vara anonyma. :-0

  • Anonym (Otrogen snubbe)

    Har vart otrogen flera gånger med flera olika. Det sexet är varierande bra, men det är spännande. Vill jag ha bra sex är min fru bäst, så det är inte så att jag skulle vara sexuellt frustrerad eller sakna något egentligen om jag inte gjorde det, utan det är spänningen mycket. Att bara vara en kort promenad och dusch mellan en blomma och hemmablomma. Att få komma igen i henne efter att ha kommit i en annan bara kanske en timme efter utan att hon vet det.

  • Oerhörd

    Typ samma i graden bra, men det är väldigt olika sex i utförande och känslor. Jag vill ha båda sorterna, och kan inte kombinera det, så det blir med två olika män.

  • Anonym (Sex)

    Jag är en kille som har en särbo,vårat sexliv är väldigt bra,men jag har även en annan tjej som jag träffar enbart för sex och har även en kille som jag träffar för enbart sex.

  • Anonym (Sex)

    Jag är en kille som har en särbo,vårat sexliv är väldigt bra,men jag har även en annan tjej som jag träffar enbart för sex och har även en kille som jag träffar för enbart sex.

  • Anonym (Ja, bara sex)
    Anonym (Sex) skrev 2019-11-17 11:40:07 följande:

    Jag är en kille som har en särbo,vårat sexliv är väldigt bra,men jag har även en annan tjej som jag träffar enbart för sex och har även en kille som jag träffar för enbart sex.


    Samma här. (Fast träffar ingen kille, men ligger med tjejer ibland.) Har det bra, men behöver helt enkelt mer sex... 
  • Anonym (Ll)

    Men ni som har fler än en sexpartners, om ni fick reda på att eran egen partner hade haft precis likadant bakom eran rygg, hur skulle ni känna då?

    Arg och sårad?

    Lättad och glatt föreslagit öppet förhållande?

  • Anonym (Ö)

    Lika bra men på olika sätt. Det är mer spännande med den andre men min man har en suverän teknik med fingrarna.

  • Anonym (Sex)

    Jag vet att dom har sex med andra,och det tycker jag att dom är värda,då jag själv söker sex på annat håll.

Svar på tråden Ni som har sex med andra än er partner..