• Anonym (Giftogravid)

    Skulle ni kunna ha sex med en gift, gravid kvinna?

    Det är en rent teoretisk fråga.

    Jag är gift, gravid och min man vill inte ta i mig.

    Det ville han inte min första graviditet heller men då trodde jag, och kanske han själv också, att det var "första barnet"-nerver och han liksom inte visste hur han skulle hantera vare sig graviditeten eller mig.

    Men nu är det andra barnet och han har förstått att han helt enkelt inte tänder på en gravid kvinna.

    Det är inte så att jag klandrar honom för det, sånt kan man inte rå för, men jag kan ändå inte låta bli att känna mig sårad och nästan motbjudande.

    Jag själv har större lust än nånsin och en kväll sa jag mest på skämt att " Jaha, ja jag får väl se till att skaffa mig en.älskare istället då".

    Han skrattade och sa att han betvivlar att någon man skulle välja att ha sex med en gift, gravid kvinna (Den gifta delen kan jag förstå ) och mycket p.g.a vi blir så otympliga med magarna.

    Ja, jag kan ju som sagt inte säga emot då jag aldrig haft sex som gravid.

    Så vad säger ni, skulle ni kunna tänka er att ha sex med gift, gravid kvinna?

    Om inte, vad beror det mest på, att hon är gift eller gravid?

  • Svar på tråden Skulle ni kunna ha sex med en gift, gravid kvinna?
  • Jabbahutt
    Anonym (Giftogravid) skrev 2019-11-16 14:55:25 följande:

    Det är en rent teoretisk fråga.

    Jag är gift, gravid och min man vill inte ta i mig.

    Det ville han inte min första graviditet heller men då trodde jag, och kanske han själv också, att det var "första barnet"-nerver och han liksom inte visste hur han skulle hantera vare sig graviditeten eller mig.

    Men nu är det andra barnet och han har förstått att han helt enkelt inte tänder på en gravid kvinna.

    Det är inte så att jag klandrar honom för det, sånt kan man inte rå för, men jag kan ändå inte låta bli att känna mig sårad och nästan motbjudande.

    Jag själv har större lust än nånsin och en kväll sa jag mest på skämt att " Jaha, ja jag får väl se till att skaffa mig en.älskare istället då".

    Han skrattade och sa att han betvivlar att någon man skulle välja att ha sex med en gift, gravid kvinna (Den gifta delen kan jag förstå ) och mycket p.g.a vi blir så otympliga med magarna.

    Ja, jag kan ju som sagt inte säga emot då jag aldrig haft sex som gravid.

    Så vad säger ni, skulle ni kunna tänka er att ha sex med gift, gravid kvinna?

    Om inte, vad beror det mest på, att hon är gift eller gravid?


    Skulle definitivt ha det, provat en gång förut och är bland det skönaste jag gjort. Älskar hur sexiga era kroppar blir både under och efter graviditet med former och livsärr;)
  • Anonym (Giftogravid)
    Jabbahutt skrev 2019-11-16 15:04:10 följande:

    Skulle definitivt ha det, provat en gång förut och är bland det skönaste jag gjort. Älskar hur sexiga era kroppar blir både under och efter graviditet med former och livsärr;)


    Åh, nu gjorde du min dag kära du! :) )

    Tänk va lycklig jag skulle vara om min man tänkte likadant!
  • Tecum

    Det är din man som är ovanlig. Så gott som alla vi som är gifta och fått barn har haft sex med hustrun ända fram till förlossningen. Vi hade det i alla fall.

    Undrar om det finns någon på FL som har samma syn på sex under graviditet som din man eller någon kvinna som upplevt något liknande? Jag tycker det är helt sjukt som din man resonerar, han dissar dig som kvinna fast du gör det ni båda vill, bär hans barn. Han borde skämmas.

  • Jabbahutt
    Anonym (Giftogravid) skrev 2019-11-16 15:11:47 följande:

    Åh, nu gjorde du min dag kära du! :) )

    Tänk va lycklig jag skulle vara om min man tänkte likadant!


    Hoppas verkligen din man ändrar sig..är bara härligt när hormornerna växer med kroppen så;)
  • Anonym (Giftogravid)
    Tecum skrev 2019-11-16 15:20:21 följande:

    Det är din man som är ovanlig. Så gott som alla vi som är gifta och fått barn har haft sex med hustrun ända fram till förlossningen. Vi hade det i alla fall.

    Undrar om det finns någon på FL som har samma syn på sex under graviditet som din man eller någon kvinna som upplevt något liknande? Jag tycker det är helt sjukt som din man resonerar, han dissar dig som kvinna fast du gör det ni båda vill, bär hans barn. Han borde skämmas.


    Är det verkligen så? Ja, jag har ju ingen aning hur andra har det men är det så så kanske det är nåt annat fel då...tänker iaf kasta era svar i ansiktet på honom!
  • Jabbahutt
    Anonym (Giftogravid) skrev 2019-11-16 15:51:43 följande:

    Är det verkligen så? Ja, jag har ju ingen aning hur andra har det men är det så så kanske det är nåt annat fel då...tänker iaf kasta era svar i ansiktet på honom!


    Gör det, annars lär jag gärna känna dig bättre;)
  • Anonym (Calle)

    Absolut inte! Detta är för det första en kvinna som helt saknar moral och för det andra så tänker jag inte vara med och förstöra en familj och även om jag inte har någon respekt för detta kvinnfolk så gör jag inte så mot mannen.

  • Anonym (.)

    Jag skulle inte ha något emot att ha sex med en gravid kvinna (det här jag gjort många gånger), däremot skulle jag aldrig ha sex med nån som är i ett förhållande.

    Ja det är klart, skulle det vara ett öppet förhållande är ju saken annorlunda, men jag skulle aldrig vilja vara med nån som är otrogen i alla fall.

  • Anonym (Singel och kåt)
    Anonym (Giftogravid) skrev 2019-11-16 14:55:25 följande:

    Det är en rent teoretisk fråga.

    Jag är gift, gravid och min man vill inte ta i mig.

    Det ville han inte min första graviditet heller men då trodde jag, och kanske han själv också, att det var "första barnet"-nerver och han liksom inte visste hur han skulle hantera vare sig graviditeten eller mig.

    Men nu är det andra barnet och han har förstått att han helt enkelt inte tänder på en gravid kvinna.

    Det är inte så att jag klandrar honom för det, sånt kan man inte rå för, men jag kan ändå inte låta bli att känna mig sårad och nästan motbjudande.

    Jag själv har större lust än nånsin och en kväll sa jag mest på skämt att " Jaha, ja jag får väl se till att skaffa mig en.älskare istället då".

    Han skrattade och sa att han betvivlar att någon man skulle välja att ha sex med en gift, gravid kvinna (Den gifta delen kan jag förstå ) och mycket p.g.a vi blir så otympliga med magarna.

    Ja, jag kan ju som sagt inte säga emot då jag aldrig haft sex som gravid.

    Så vad säger ni, skulle ni kunna tänka er att ha sex med gift, gravid kvinna?

    Om inte, vad beror det mest på, att hon är gift eller gravid?


    Jag skulle lätt ha sex med dig.. Helst nu.. Gravidkroppar är bland det sexigaste som finns
Svar på tråden Skulle ni kunna ha sex med en gift, gravid kvinna?