• Anonym (Flickmamman)

    Lycklig flickmamma

    Jag har haft turen att få fyra flickor. Jag sympatiserar verkligen med er som bara fått pojkar. Ni vet inte vad ni missar :)

  • Svar på tråden Lycklig flickmamma
  • Anonym (Daniella)

    Kan bara beklaga din vidriga barnsyn. Jag som fått en av varje skulle aldrig byta med dig. Jag är lyckligt lottad som har kunnat få barn öht, och dessutom friska.

  • Anonym (Flickmamman)
    Anonym (Daniella) skrev 2019-11-16 17:00:23 följande:

    Kan bara beklaga din vidriga barnsyn. Jag som fått en av varje skulle aldrig byta med dig. Jag är lyckligt lottad som har kunnat få barn öht, och dessutom friska.


    Nu var inte syftet med tråden att moralpredika. Ville bara säga att jag tycker synd om familjer som bara får pojkar och aldrig någon flicka.
  • Djurvän03
    Anonym (Flickmamman) skrev 2019-11-16 17:03:11 följande:

    Nu var inte syftet med tråden att moralpredika. Ville bara säga att jag tycker synd om familjer som bara får pojkar och aldrig någon flicka.


    Varför är det synd om familjer som ?bara? får pojkar? Det är inte alla som öht KAN bli gravida.
  • Anonym (x)
    Djurvän03 skrev 2019-11-16 17:05:50 följande:
    Varför är det synd om familjer som ?bara? får pojkar? Det är inte alla som öht KAN bli gravida.
    Personen försöker bara provocera... svara inte, låt tråden dö.
  • Anonym (A)
    Djurvän03 skrev 2019-11-16 17:05:50 följande:
    Varför är det synd om familjer som bara får pojkar? Det är inte alla som öht KAN bli gravida.
    Undrar jag med
  • Anonym (Daniella)
    Anonym (Flickmamman) skrev 2019-11-16 17:11:35 följande:

    Pojkar är fula och jobbiga. *ryser*


    De är dem inte alls det. Om det är någon som är en komplett idiot så är det ju du!
  • Anonym (A)
    Zaxika skrev 2019-11-16 17:16:28 följande:
    Tack för dagens garv
    Verkligen
  • Anonym (blå)

    Och jag känner precis tvärtom, önskade mig hett pojkar.
    Och min önskan blev verklighet. Hjärta

  • Anonym (J)

    Vilket löjligt försök till att provocera. Ärthjärna.

  • Anonym (DJ)

    Kul för dig. Helt ärligt tycker jag det låter jobbigt med fyra flickor. Och framförallt tycker jag synd om dina barn som har en sån barnslig mamma som dig.

  • Anonym (Båda flicka och pojke)
    Anonym (Flickmamman) skrev 2019-11-16 17:03:11 följande:

    Nu var inte syftet med tråden att moralpredika. Ville bara säga att jag tycker synd om familjer som bara får pojkar och aldrig någon flicka.


    Finns nån sanning i detta.
  • Anonym (Ööh)

    Har hellre fyra pojkar än fyra flickor. Pojkar är starkare och klarar sig bättre i samhället!

  • Anonym (Mamma till tre flickor)
    Tow2Mater skrev 2019-11-16 18:39:32 följande:

    stackars din man, är han kvar? Huset fullt med kvinnliga hormoner, brrr...


    Haha! Min man hör dig, broder. Han brukar säga: " even the dog is a bitch!"
  • Solarn
    Anonym (Flickmamman) skrev 2019-11-16 17:03:11 följande:
    Nu var inte syftet med tråden att moralpredika. Ville bara säga att jag tycker synd om familjer som bara får pojkar och aldrig någon flicka.
    Med dina åsikter om pojkar känns det rätt otroligt att du skulle ha lyckats bli gravid 4 gånger.
Svar på tråden Lycklig flickmamma