• Anonym (Falska magrutor)

    Operera falsk magrutor

    Tycker ni man ska köpa en operation på en skönhetsklinik för att få falska magrutor?(Som ser ut som det)

    Kan inte bygga muskler pågrund mycket troligen av det låga testosternvärderna jag har.

    Har försökt under många år nu.

  • Svar på tråden Operera falsk magrutor
  • neverpreggo

    Nej, det verkar bara fånigt. Rutor på magen är knappast det viktigaste i livet.

  • Anonym (Falska magrutor)
    Anonym (Kön?) skrev 2019-11-17 00:10:29 följande:

    Är du man eller kvinna?


    Man
  • Don3

    Du vet att magrutor har mer med lågt underhudsfett att göra än träning? Så har du lovehandels är det bättre du gör dig av med dem.

  • Anonym (Kön?)
    Anonym (Falska magrutor) skrev 2019-11-17 00:15:11 följande:

    Man


    Praktiskt taget alla har magrutor handlar bara om att äta rätt, gärna träna en del. Kommer du ner i en låg andel kroppsfett så kommer de synas. Är du väldigt smal lägger du dig på ett överskott i ditt dagliga kaloriintag och tränar enbart tyngre styrkeövningar och allra helst inte mer än 3 ggr i veckan. Bara basövningar. Ge det 3 månader sen börjat du se resultat oavsett vilket utgångsläge du startar ifrån.
  • Anonym (...)
    Anonym (Falska magrutor) skrev 2019-11-16 23:00:13 följande:

    Tycker ni man ska köpa en operation på en skönhetsklinik för att få falska magrutor?(Som ser ut som det)

    Kan inte bygga muskler pågrund mycket troligen av det låga testosternvärderna jag har.

    Har försökt under många år nu.


    Fast utifrån övriga trådar du skrivit om ämnet så har du ju testosteron nivåer som ligger inom normalspannet även om det är lågt. Du har alltså fortfarande högre nivåer än vad kvinnor har?!?

    Och kvinnor kan ju träna sig till magrutor. Alltså är ditt testosteron tillräckligt. Du tränar och äter antingen fel så att du bygger för lite muskler därför eller som någon skrev så har du för mycket underhudsfett.
  • Anonym (Kön?)
    Anonym (...) skrev 2019-11-17 08:34:10 följande:

    Fast utifrån övriga trådar du skrivit om ämnet så har du ju testosteron nivåer som ligger inom normalspannet även om det är lågt. Du har alltså fortfarande högre nivåer än vad kvinnor har?!?

    Och kvinnor kan ju träna sig till magrutor. Alltså är ditt testosteron tillräckligt. Du tränar och äter antingen fel så att du bygger för lite muskler därför eller som någon skrev så har du för mycket underhudsfett.


    Yes. Jag är kvinna och har magrutor och har fött barn. Så det är felaktig kost och träning.
  • Anonym (Gör som du vill)

    Gör som du vill men jag är kvinna och har synliga magrutor. Inte för att jag tränar eller har högt testosteron utan för att jag är så smal att de syns. Min man däremot tränar massor och har definitivt rätt mängd testosteron men inga synliga magrutor för han har en del fett på kroppen.

  • BurningDiamond

    Dina magrutors osynlighet har noll att göra med ditt testosteron. Vill du ha magrutor så kan du bränna ditt fett, magrutorna finns där under. Män behöver väl komma ner till 10-15% kroppsfett, lägre om du vill ha bodybuilder-def.

  • Vargaflickan

    Masa dig till gymmet och träna och ät rätt om du vill ha magrutor. Precis som med män som trycker in implantat i bröstmusklerna för att de är för lata för att faktiskt jobba för det så kommer nog falska magrutor att se lika för jävligt ut.

  • Anonym (A)
    Vargaflickan skrev 2019-11-19 09:34:39 följande:
    Masa dig till gymmet och träna och ät rätt om du vill ha magrutor. Precis som med män som trycker in implantat i bröstmusklerna för att de är för lata för att faktiskt jobba för det så kommer nog falska magrutor att se lika för jävligt ut.
    Håller med
Svar på tråden Operera falsk magrutor