• Anonym (Funde­rsam)
    Sun 17 Nov 2019 17:56
    1614 visningar
    17 svar
    17
    1614

    Kvinlig onani

    Hej,

    måste bara fråga alla underbara kvinnor en sak. Hur är det med era onanivanor? Min fru påstår att hon aldrig onanerar, hon säger att det inte ger henne något om inte jag är delaktig. Trodde typ inte att det fanns folk i fertil ålder som klarar sig utan onani hehe. Om hon nu talar sanning, hur skall jag få henne att börja, tror det är bra att bejaka sin sexualitet. Hon får gärna ha en massa hemliga sköna sexdrömmar för min del eller titta på porr, läsa noveller etc.


     

  • Svar på tråden Kvinlig onani
  • Anonym (Onani­st - trist)
    Sun 17 Nov 2019 18:06
    #1

    Förstår den fru på sätt och vis.
    Är särbo men brukar hellre vänta in att vi träffas,
    även om det skulle gå två, tre veckor.
    Är fan så mycket skönare att ha sex med henne än
    att dra i snodden själv.
    Det händer - men väntar hellre. Vi är båda
    50+ och har det bästa sex jag haft på myyyyycket länge.

  • Anonym (E)
    Sun 17 Nov 2019 18:41
    #2

    Alla gillar ju inte att onanera. Vad hon gör eller inte gör med sin egen kropp är hennes ensak. Min man runkar inte heller men inte fan skulle jag drömma om att försöka få honom att göra nåt han inte tycker är kul eller skönt. Som dessutom är en helt privat sak.

    Skärp dig!

  • Sun 17 Nov 2019 19:32
    #3

    Beror ju på hur ofta man har sex. Brukar försöka hålla på mig för att maximera sexet mad maken. Mycket skönare med sex än onani är min åsikt.

  • Anonym (för mig)
    Sun 17 Nov 2019 19:41
    #4

    Hon gör det framför mig ganska ofta, som en vindrutetorkare.

  • Anonym (Olika­)
    Sun 17 Nov 2019 21:10
    #5
    Anonym (Fundersam) skrev 2019-11-17 17:56:36 följande:

    Hej,

    måste bara fråga alla underbara kvinnor en sak. Hur är det med era onanivanor? Min fru påstår att hon aldrig onanerar, hon säger att det inte ger henne något om inte jag är delaktig. Trodde typ inte att det fanns folk i fertil ålder som klarar sig utan onani hehe. Om hon nu talar sanning, hur skall jag få henne att börja, tror det är bra att bejaka sin sexualitet. Hon får gärna ha en massa hemliga sköna sexdrömmar för min del eller titta på porr, läsa noveller etc.


     


    Jag onanerar ofta. Det beror på hur jag mår såklart - som mest två gånger om dagen - som minst två gånger i veckan. Vanligast är nog en gång varannan dag.

    Frågar du för att hon har svårt att komma/inte har kolla på sin egen kropp eller för att tja... du vill att hon ska fantisera och experimentera själv för att sedan experimentera med dig?
  • Sun 17 Nov 2019 22:09
    #6

    Jag är sån att jag vill ha mer ju mer jag får. Onani gör mig sugen på sex och sex gör mig kåt så jag gärna kompletterar med onani i väntan på nästa gång.

  • Anonym (Funde­rsam) Trådstartaren
    Sun 17 Nov 2019 22:52
    #7
    Anonym (Olika) skrev 2019-11-17 21:10:32 följande:
    Jag onanerar ofta. Det beror på hur jag mår såklart - som mest två gånger om dagen - som minst två gånger i veckan. Vanligast är nog en gång varannan dag.

    Frågar du för att hon har svårt att komma/inte har kolla på sin egen kropp eller för att tja... du vill att hon ska fantisera och experimentera själv för att sedan experimentera med dig?
    Nej hon har jättelätt för att komma, får både vaginal och klitorisorgasm varje gång vi har sex. Men jag bara tycker det verkar märkligt att man inte unnar sig en liten orgasm på egen hand om man är själv en period
  • Anonym (Funde­rsam) Trådstartaren
    Sun 17 Nov 2019 23:53
    #8
    Oerhörd skrev 2019-11-17 22:09:27 följande:

    Jag är sån att jag vill ha mer ju mer jag får. Onani gör mig sugen på sex och sex gör mig kåt så jag gärna kompletterar med onani i väntan på nästa gång.


    Precis så tänker jag också, mer föder mer... ibland tror jag att det kan vara nyttigt också att fantisera lite själv för att inte fastna i slentrian. Tror att det är en viktig anledning för att hålla sig nyfiken på nya saker och utvecklas i sin sexualitet
  • Mon 18 Nov 2019 00:12
    #9
    Anonym (Onanist - trist) skrev 2019-11-17 18:06:51 följande:

    Förstår den fru på sätt och vis.

    Är särbo men brukar hellre vänta in att vi träffas,

    även om det skulle gå två, tre veckor.

    Är fan så mycket skönare att ha sex med henne än

    att dra i snodden själv.

    Det händer - men väntar hellre. Vi är båda

    50+ och har det bästa sex jag haft på myyyyycket länge.


    Mimosa86 skrev 2019-11-17 19:32:57 följande:

    Beror ju på hur ofta man har sex. Brukar försöka hålla på mig för att maximera sexet mad maken. Mycket skönare med sex än onani är min åsikt.


    Anyone can hate. It costs to love.
  • Mon 18 Nov 2019 00:19
    #10

    Jag njuter mer av sex, kommer lättare och skönare, samt har en naturligt högre kåthet om jag inte onanerar. Dessutom ger onani så mycket sämre njutning och njutning är mer värdefull när man delar den , så det känns rätt bortkastat. Att smeka sig själv som en del av sexet, tillsammans med annat, är däremot skönt.


    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (2-3 ggr vecka)
    Mon 18 Nov 2019 00:35
    #11

    Onanerar flera gånger i veckan. Enda sättet jag kan njuta fullt ut och komma som jag vill. Sex är skönt på ett annat sätt men kommer inte av det. Uppskattar däremot kåtheten,  samspelet, kyssarna, den intima närheten och så klart min partners underbara kropp och kuk Kan ha sex mycket oftare än jag vill onanera.

  • dream on
    Mon 18 Nov 2019 06:01
    #12

    Tror du behöver byta inställning. Varför ska du få henne att börja med något hon inte vill eller är sugen på? För dig innebär onani att bejaka sin sexualitet, för henne att ha sex med dig vad det verkar. Hon verkar heller inte ha svårt att komma så det finns inget självkännedomssyfte med det heller. En möjlighet är att hon visst har ett sexliv med sig själv och vill ha det för sig själv. Jag onanerar ganska ofta/mycket men det är inget jag delger mannen om han inte frågar.


    I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • Anonym (Hatar min kropp)
    Mon 18 Nov 2019 08:42
    #13

    Jag onanerar i stort sett aldrig, hatar att ta på mig själv.
    Får bara ångest och känner mig ännu mer ensam...
    Vid "nödfall" kan jag använda vibratorn. 

    Dock har jag en underbar parter som tillfredsställer mig på alla sätt och vis!

  • Anonym (Tuss1­23)
    Mon 18 Nov 2019 08:49
    #14

    Onanerar nog 4-5 ggr i veckan. Ibland tänker jag att jag ska försöka håll mig för att orgasmen känns starkare om det hinner gå ett par dagar emellan. Men jag kan sällan hålla mig ifrån det. Så avslappnande och skönt...

  • Mon 18 Nov 2019 11:39
    #15
    Anonym (Fundersam) skrev 2019-11-17 17:56:36 följande:

    Hej,

    måste bara fråga alla underbara kvinnor en sak. Hur är det med era onanivanor? Min fru påstår att hon aldrig onanerar, hon säger att det inte ger henne något om inte jag är delaktig. Trodde typ inte att det fanns folk i fertil ålder som klarar sig utan onani hehe. Om hon nu talar sanning, hur skall jag få henne att börja, tror det är bra att bejaka sin sexualitet. Hon får gärna ha en massa hemliga sköna sexdrömmar för min del eller titta på porr, läsa noveller etc.


     


    Varför ska du "få henne att börja" onanera? Brukar du försöka styra hennes sexualitet?
  • Anonym (Linda­)
    Fri 27 Dec 2019 11:11
    #16

    Beror kanske på hur gammal man är. Gissar på att typ alla tjejer iaf under 35 bast gör det med sej själva. Även om man  inte vill erkänna det. Tror att alla tjejer som är unga idag - är själv 27 - ser på kvinnlig onani på ett annat sätt än vad gamla  40 + gör. Vet inte hur det var förr i tiden, kanske inte alla men idag pratar tjejer med varandra om onani.

  • Anonym (Ida)
    Sun 29 Dec 2019 08:20
    #17

    Onanerar väldigt överdrivet mycket

Svar på tråden Kvinlig onani