• Anonym (Sambotrogen?)

    Sambo otrogen?

    Som rubriken lyder - jag tror min sambo är otrogen. Jag trodde aldrig jag skulle få uppleva detta..

    Han var otrogen mot sitt ex när vi träffades och det sitter i, flera stycken sa till mig ?en gång otrogen alltid otrogen? men 7 år senare och två barn rikare så hände de aldrig något. Föräns nu, vad jag tror. Vi har ett bra förhållande, men inte så mycket sex och gos, vi sover inte i samma säng. Vet att de är viktiga saker men vi har de otroligt bra för övrigt. Sen någon månad tillbaka har han betett sig skumt. Han har aldrig lämnat i från sig mobilen och vill helst inte att jag ska låna den för att kolla eller vissa han något, han skyller på att den snart dör och att batteriet är lågt osv. Igår lånade jag den för och kolla ett recept och fick se att han fick en snap av en tjej som jag tidigare sett att han sökt på Facebook och instagram och även gillat massa bilder på. Jag öppnade den men de va bara en vanlig bild utan text och utan något speciellt på. Ser att hon skrivit 2 veckor innan ?varför ringde du mig??

    Jag blev helt förstörd. Jag har inte tänkt något konstigt när jag sett att han gillat och sökt på henne. Jag har inte kunnat se eller prata med honom men han har märkt att jag varit konstig. Så idag, fleeeeeera timmar efter frågar han va de är och jag säger att de va nog han lika bra. Han förstår ingeting och jag säger ?kolla din mobil, vad du döljer så kan vi prata sen? ?vadå, där är ingeting? och nej, självklart ingeting eftersom jag någon timme innan sett att han raderat hela konversationen. Han kramar om mig och säger att han aldrig skulle vara otrogen, inte mot sina barns mamma. Sen dess har vi inte pratat. Jag följde med barnen till deras gympa så vet ej vad han gjort under tiden. Han var även ute och ?gick?? nu över en timma.

    Jag vet inte vem denna tjej är, han har aldrig pratat om henne eller sagt

    Vem de är. Känslan att han döljer detta för mig för mig så jävla förstörd. Han har några tjejvänner från jobbet som jag vet om, som han träffar, pratat osv så det är inte de att jag är svartsjuk, han vet och får ha tjejkompisar. Men vet som

    Sagt ingeting om denna tjej.. och han döljer och pratar inte om detta..

    Vi har inte pratat på snart 8 timmar..

    Vad tror ni? Stämmer min magkänsla? Hur går man tillväga nu?

  • Svar på tråden Sambo otrogen?
  • lienair

    Hej, jobbigt läge, Trist. Men det måste inte betyda något. Normalt är ju inte "tysta leken" i åtta timmar produktivt.

    Ställ frågor och be honom berätta sanningen, fortsätt fråga. Känner du att du  definitivt inte kan lite på de svar du får så är nog magkänslan hyfsat rätt. 

    Utan frågor o svar blir ju allt spekulativt samt att telepati o tankeläsning inte brukar fungera. Kaoset i dina tankar blir bara värre. Fråga på utan att dröja för då kommer bara hans storytelling växa sig bättre.

    Är åtta timmar tysta leken normalt för er? annars har du väl redan fått svaret i den tystnaden? 

     

  • Anonym (E)

    Du har säkert rätt i din magkänsla. Nu handlar det väl om hur du ska få sanningen ur honom, om du kan leva med att inte få sanningen eller om du måste lämna.

  • Anonym (Bettan)

    Han kan ha varit otrogen tidigare utan att du vet.
    En gång otrogen alltid otrogen.

    Vissa kan dölja det så väl och dom överpresterar hemma med allt så att frun tycker att allt är så bra så bra och livet går så bra.
    Lite taskigt med sexet men allt det andra är ju toppen!.....

Svar på tråden Sambo otrogen?