• Amma96

    Våga ha sex nykter

    Hej!

    Är en tjej på 24 år som haft en del problem med ångest, depression och social fobi. Detta har resulterat i att jag alltid legat efter ganska mycket jämfört med mina jämngamla kompisar. Ett problem jag har är att jag aldrig haft sex nykter. Det är ytterst få gånger som jag ens så mycket som kysst någon nykter. På fyllan däremot har jag varit med flera stycken, och har inga problem med att gå hem med en främling och ligga, men när jag tänker tanken på att vara så intim med någon i nyktert tillstånd blir jag jättenervös. Alltid när någon kille skrivit och velat träffa mig nykter har jag fått panik och antingen inte svarat alls eller så har jag kommit på nån ursäkt för att slippa.

    Men nu skriver jag med en kille som jag klickat superbra med. Vi har träffats flera gånger ute, sovit ihop och även haft sex två gånger. I helgen ska vi för första gången träffas utan alkohol inblandat och jag har så mycket ångest redan trots att det är en hel vecka kvar. Han är lätt att prata med, men det är den intima delen jag har ångest inför. Det känns som att jag är oskuld igen, och det är jag väl på sätt och vis också i nyktert tillstånd.. Får panik, vet inte hur jag ska klara av att någonsin ha sex med någon utan att vara full. Är så himla självkritisk och rädd att jag ska bli stel eller vara dålig i sängen. Har ni några tips på hur jag ska tänka för att lugna mina nerver? Tycker ju jättemycket om den här killen och vill inte att min nervositet ska förstöra något.

  • Svar på tråden Våga ha sex nykter
  • Anonym (blinkstjärtis)

    långt förspel
    när du är kåt så blir du mindre nervös
    det kommer att gå bra

  • Anonym (.)

    Men ta 1 glas vin (1), och slappna av lite. Tar lite udden av nerverna, utan att du blir full. Gissar att du druckit betydligt mer än så tidigare inför sex?

    Gissar vidare att du inte haft sex så många gånger i rad med samma kille någon gång? När du haft sex några gånger med samma kille, och även umgåtts en del till vardags kommer du ha mod nog att ha sex nykter, det är jag övertygad om.

    Trist att du har ångest inför att träffa honom, du borde ju ha fjärilar i magen och längta efter honom.

    Jag har helt slutat att ha sex onykter, det är så mycket bättre när man är helt med i matchen tycker jag. Jag blir visserligen kåtare när jag är salongsberusad, men sexet blir inte lika bra.

  • Anonym (Man)

    Våga prata om det ...med killen ...det fixar du

    Säg att du är nervös å lite spänd ...

    Lycka till

  • Anonym (Ostånd)

    Värre för killar. När dom är fulla kan dom ofta inte få stånd. Helt värdelöst. Jag älskar att få hård kuk i mig. Inte en sladdrig mjuk sak som inte går att få in. 

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Ostånd) skrev 2019-11-17 23:31:24 följande:

    Värre för killar. När dom är fulla kan dom ofta inte få stånd. Helt värdelöst. Jag älskar att få hård kuk i mig. Inte en sladdrig mjuk sak som inte går att få in. 


    Så länge man dricker med förstånd, så är det inga problem med den saken. Bra att du gillar det!
Svar på tråden Våga ha sex nykter