• Anonym (6)

    Favorit ställning vid samlag

    Vad är er favorit ställning ?

    Vad har er sexpartner för favorit ställning?

    Vilken börjar ni med när har sex ?

    Vilken avslutar ni med ??

    Hur många olika har ni under ett samlag-ligg ?

    Vill ha tips .

    Vi kan börja men att han pullar mig sen går han över till att slicka mig sen blir det följande.

    Vi kör lite 69 och rida, missionär och avslutar i bland med bakifrån och 
    i bland med ben på hans axlar .

    I bland pullar han bara mig och jag runkar av han ..

  • Svar på tråden Favorit ställning vid samlag
  • Anonym (Kille)

    Min fru gillar att rida mig. Det är helt ok för mig men inte min favorit. Sen gillar hon "reverse cowgirl". Den är skön då kan jag smeka henne mellan benen med handen och då kommer hon lättare.

    Jag gillar mest att ta henne bakifrån doggy style, gärna att hon står på knä i sängen och jag på golvet. Blir en bra lagom höjd då för båda. Sen gillar jag hon liggandes på rygg i sängen med sina ben över mina axlar och jag står på golvet och tar henne. Gärna framför en spegel eller att några tittar på...

  • Anonym (M)

    Fruns fail safe ställning om hon vill få sin orgasm så lägger hon sig platt på mage, jag ställer mig i en jägarställning bakom henne, medans jag rör mig så sticker jag in ena handen förbi höften under henne och stimulera hennes klitoris. Får väldigt snabbt en reaktion där hon trycker upp rumpan och höften för att möta mig, detta låter mig även komma väldigt djupt in i henne. Otroligt sexigt, tar allt från några sekunder upp till 2 min så får hon väldigt skön orgasm.

    För mannen är de lite mer som ett träningspass men jag säger aldrig nej när jag se hur skönt hon får det :D

    Personligen så är det visuella som är mäst hett för mig, doggy style där jag har en god utsikt över hur slidan kramar runt mig och hur löpparna följer med och stryker mig varje gång jag för in och ut. Aldrig varit för anal men att sätta en tumme bara över öppningen och trycka lite lätt bruka krama åt mitt skaft :) reverse cow girl är sexigt med men frun har svårt att hitta rätt läge och är oftast för långt fram, för långt bak eller så går hon alldeless för högt så man faller ur.

Svar på tråden Favorit ställning vid samlag