• Akerlind

    Ont nedre sida?

    Hej på er! :)


    Jag har under de senaste två dagarna vaknat och haft ont på nedre höger sida av magen. Det är alltså vid äggstockarna ungefär(?). Men då har jag sovit på den sidan också. Kan det vara att barnet har legat och tryckt på den sidan? Jag får nämligen väldigt ont och det är som att du drar en gaffel på en porslinstallrik i känsla. 


    Sedan har det varit vid stunder jag gått i trappor eller bara varit på toa som jag fått ont igen och legat och behövt andas igenom det. För smärtan har kommit tillbaka men den har dragit sig över hela nedre mage i båda sidor. Den lilla är fixerad, så jag undrar om ni har någon aning. Är det ligamenten som spökar? Är det att den lille trycker till på något ställe? Någon som känner igen sig?


    Är i v.37 och den lille är väldigt aktiv! 


    Har kollat igenom lite olika forum men inte hittat svar direkt. 

  • Svar på tråden Ont nedre sida?
  • Anonym (D)

    Kontakta barnmorskan! Gissa inte och anta inte saker. Better safe then sorry!

    Och hemma stäng av WIFI det stör barnet fruktansvärt. Så ser du att han sover lungt och utvecklar inte stress syndrom som blir AdHd.

    Tyvärr sånt man inte får veta. Industrin döljer det.

    Sov inte med mobilen heller nära barnet. RF exponering googla det på nätet eller Youtube.

    Lycka till!

Svar på tråden Ont nedre sida?