• Anonym (mi)

    Farligt att blöda från underlivet om nån gjort en lite illa?

    Blev utsatt för en sak för ett tag sen och undrar om det är farligt att blöda lite där nere? Alltså inte på ett normalt sätt, mens, eller så. Har inte så ont eller så. Blöder bara lite.

  • Svar på tråden Farligt att blöda från underlivet om nån gjort en lite illa?
  • Anonym (R)

    Oftast inte, lätt hänt att det blir ett/flera sår vi ej upphetsning/stor/snabbt där men... Det är inget förhållande som du är i va? <3

  • Anonym (mi)
    Anonym (R) skrev 2019-11-21 23:53:21 följande:

    Oftast inte, lätt hänt att det blir ett/flera sår vi ej upphetsning/stor/snabbt där men... Det är inget förhållande som du är i va? <3


    nej, ingen jag är med
  • Anonym (R)

    Om det är anmälningsbart hoppas jag att du orkat med det.


    Om blödningen kvarstår länge utan påverkan på området så sök hjälp.

  • Anonym (mi)
    Anonym (R) skrev 2019-11-21 23:55:51 följande:

    Om det är anmälningsbart hoppas jag att du orkat med det.


    Om blödningen kvarstår länge utan påverkan på området så sök hjälp.


    det han gjorde var inte ok, tror jag. jag ville inte, sa nej och det gjorde väldigt ont.
  • Anonym (v)

    KKontakta vården
    Be dom dokumentera skadorna
    Anmäl

  • Anonym (well)

    Farligt är det kanske inte, men låter inte bra. Blöder det såpass mycket så måste han ha gjort dig rätt illa.

    Jag brukar ha ganska hårt sex, frivilligt förstås, vi töjer och håller på med fisting och stora dildos och jag spricker lite ibland. Men det blöder inte särskilt mycket och det slutar med en gång. Kommer inget i trosorna efteråt. Vi har glidmedel och gör det så vettigt vi kan.

    Du har blivit våldtagen och slutar det inte blöda kanske du behöver sys? :(

  • Anonym (mi)
    Anonym (well) skrev 2019-11-22 00:23:32 följande:

    Farligt är det kanske inte, men låter inte bra. Blöder det såpass mycket så måste han ha gjort dig rätt illa.

    Jag brukar ha ganska hårt sex, frivilligt förstås, vi töjer och håller på med fisting och stora dildos och jag spricker lite ibland. Men det blöder inte särskilt mycket och det slutar med en gång. Kommer inget i trosorna efteråt. Vi har glidmedel och gör det så vettigt vi kan.

    Du har blivit våldtagen och slutar det inte blöda kanske du behöver sys? :(


    oj nej inget sånt. Jag ville bara inte o han gjorde det ändå
  • Anonym (well)
    Anonym (mi) skrev 2019-11-22 00:26:14 följande:

    oj nej inget sånt. Jag ville bara inte o han gjorde det ändå


    Nej jag menade mest att jag ändå inte blöder fast vi är ganska våldsamma - så det ska mycket till för att blöda så mycket. Han måste varit väldigt våldsam ://
  • Anonym (mi)
    Anonym (well) skrev 2019-11-22 00:45:44 följande:
    Nej jag menade mest att jag ändå inte blöder fast vi är ganska våldsamma - så det ska mycket till för att blöda så mycket. Han måste varit väldigt våldsam ://
    ja det var han, eller det gjorde väldigt ont. Blöder fortfarande
  • Anonym (well)
    Anonym (mi) skrev 2019-11-22 00:49:09 följande:

    ja det var han, eller det gjorde väldigt ont. Blöder fortfarande


    Hur länge sen var det?
Svar på tråden Farligt att blöda från underlivet om nån gjort en lite illa?