• Äldre 17 Aug 13:19
    31895 visningar
    21 svar
    21
    31895

    Namn på gosedjur?

    Vad har era småttingar för namn på sina gosedjur?

  • Svar på tråden Namn på gosedjur?
  • CeNedr­a
    Äldre 17 Aug 13:43
    #0

    Jag har döpt min sons gosedjur till Hunka. Han har ett blått gosedjur från IKEA och vi vet inte redigt om det ska föreställa en hund eller kanin, så det blev en hundkanin och jag kortade ner det till Hunka. Linus är bara 8 månader, så vi får se om det blir omdöpt senare.

  • knaase­n
    Äldre 19 Sep 08:38
    #0

    Nelli har döpt sitt gosedjur till Cilla, sfter en kompis till mig = 0 ). Hon blev sedan Nellis dagisfröken. Det blev en del goda skratt pga förväxlingar av Cillorna

  • Anne M
    Äldre 19 Sep 09:01
    #0

    Jag är "dålig" på att döpa gosedjuren.

    Min väninna döper sins sons gosedjur efter personen han fick dem av. *Smart*

    /Anne

  • evita
    Äldre 19 Sep 10:14
    #0

    oliver har hur många som helst... några är döpta och andra inte... favvisen heter hugo... bara för att den ser ut som en hugo...
    innan hade han en annan favorit som hette goseklimpen, men den försvann tyvärr när vi flyttade...

  • sagogr­yn
    Äldre 19 Sep 10:16
    #0

    Vi har gett Tims blå nalle namnet vofse och så snuttefilten som heter snutte. Så när det är läggdags hämtar vi snutte,tutte(nappen) och vofse och så går vi och nattar. Myyys!! Sedan har vi en brio tax som Tims moster haft,den heter Taxilina.Vi döper nästan allt här

  • S med 2
    Äldre 19 Sep 10:17
    #0

    Carin har en _kanin_ som heter "nallen" , och så en nalle hon fick av pappa på BB som heter "Juni"
    Emmas nalle heter "mollis"

  • Äldre 19 Sep 10:34
    #0

    Min största tjej har en gosehund som heter ruffsen...
    Mellanpojken har en hund som heter Vavva...
    Minstingen har inde döpt nåra djur än eftersom han bara e sex månader...

  • gullli­s
    Äldre 19 Sep 10:42
    #0

    Min tjej som är snart 4år har en vovve som hon fick av pappa när hon var liten den sover hon jämnt med kan inte vara utan den. Den heter bara "vovva" Den är så nött just nu så att det är handtvätt som gäller den är lagad i varje sömn osv. den var vit men är inte vit längre. Att ett barn kan älska ett djur så mkt som hon gör...

  • prince­ss of woolfs
    Äldre 19 Sep 11:29
    #0

    Vi kallar Eriks nalle för Nalle Böörn. Han tycker det låter så kul när jag kallar den för det Sen har han Kalle Kanin också, några fler nallar har inga namn ännu.

  • Alveli­ne
    Äldre 19 Sep 12:06
    #0

    Min 7 årigen son fick en jättestor realistisk gosse hund när han fyllde ett. Han kallade den vovven. Det namnet har hängt kvar. Han sover med den än i dag.

Svar på tråden Namn på gosedjur?