• Anonym (Less)

    Less på män

    Jag är en kvinna 45 år. Är just nu singel, men dejtar en person 
    Mitt problem som varit hela mitt vuxna liv är att det går inte att bara ligga nära och se på tv eller bara kramas utan att de måste leda till sex. 


    jag är så fruktansvärt less på att jag aldrig kan få kärlek o omtanke med kramar o bara allmänt gos. Män Verkar bara bli så kåta av allting.


    När jag träffade min dejt senast så var jag lite deppig o nere för saker hade hänt. Jag pratade om de o han ville att vi skulle lägga oss i soffan. Dröjer inte många minuter förrän han säger ?jag är så kåt på dig? 
    Är de så här eller vad gör jag för fel? 


    Det var lika i mitt 15 åriga äktenskap. Slutade med att jag satt mig långt ifrån i soffan när jag inte var kåt för annars var de bara de som gällde för honom.

    jag menar jag är ju oxå en person med känslor och jag gillar att göra andra saker än knulla 24/7 
    kanske vill prata o skratta o att man bryr sig om mig på ett annat sätt.

    har nästan gett upp om män o det är lite sorgligt oxå

  • Svar på tråden Less på män
  • Anonym (K)

    Det är inte du, det är männen! En person som respekterar sin partner säger inte såna saker i fel läge. Ja det är mysigt att gosa i soffan, ja det kan leda till sex men faan inte "varje" gång! Ibland måste man bara få vara avslappnad och tillsammans.

    Undrar om det här är män som är sexuellt utsvultna. Av min erfarenhet så verkar det som att män i medelåldern kommer ur sexlösa relationer (ofta orsakat av dem själva) och nu ska de minsann ut och svinga snoppen! De verkar tro att kvinnor är lika kåta som de själva är, att man kan ta någon slags genväg i dejtingen och sedan ska det liggas tills det blir skav. Nej. Det funkar så klart inte så. De flesta kvinnor funkar inte så. Ja, kvinnor blir också kåta och det finns gott om kvinnor som inte har problem med att ligga redan på första dejten, men om man ska skapa en varaktig relation så måste man lära sig att läsa av den andra personen och inte bara köra ångvält.

    Tack för ordet.

  • Tecum

    Du har valt fel  män helt enkelt. Jag har inga problem med att bara gosa i soffan, även om jag blir kåt på henne. Vilket är lätt hänt när man älskar varann.

  • Anonym (Man)

    Ja de blir lätt så att man blir kåt när man ligger nära å kramas å har närhet. Men klart att de går å prata med , finns ju annat i livet , men har man regelbundet sex å de fungerande så behöver man ju inte känna sig kåt å jagar sex . E man mätt e man de å då hittar man på annat !

  • Minna21

    Det finns många medelålders män därute som är så utsvultna . Kommer från sexlösa relationer . Han jag dejtade nyss hade inte haft sex på 3 år i sitt förhållande. 


    Jag har gett upp hoppet faktiskt även om jag älskar sex men det finna en gräns liksom 

  • Anonym (K)
    Anonym (Man) skrev 2023-06-05 10:09:52 följande:

    Ja de blir lätt så att man blir kåt när man ligger nära å kramas å har närhet. Men klart att de går å prata med , finns ju annat i livet , men har man regelbundet sex å de fungerande så behöver man ju inte känna sig kåt å jagar sex . E man mätt e man de å då hittar man på annat !


    Så ts får skylla sig själv som inte släpper till tillräckligt ofta, eller vadå? Det här med eget ansvar, respekt för sin partner osv, det är inget som män behöver tänka på då?
  • Anonym (Less)
    Postman skrev 2023-06-05 10:05:50 följande:

    Tycker du ska släppa män helt eller leta efter en man som inte vill ligga. 


    Så klart de klassiska svaret från en mansgris
  • Anonym (Core)
    Postman skrev 2023-06-05 10:05:50 följande:

    Tycker du ska släppa män helt eller leta efter en man som inte vill ligga. 


    Kvinnor är bättre. Och vill gosa mycket.
  • Anonym (Less)

    Kanske måste klargöra att jag gillar sex. Jag är absolut inte en sån som har sex sällan. 


    men i män finns de liksom ingen botten. Allt behöver inte vara  sex. 


    jag blir inte kåt för att man kramas. Det vore så mysigt att uppskatta gör min person o inte baracken kropp. 


    Handlar inte heller om medelålders utsvultna män. Det är ALLA

Svar på tråden Less på män