• Anonym (Anonym92)

    Kille kan inte komma..

    Hej! 


    Varit tillsammans med en kille i 1 år. Underbar på alla sätt och vis. Men han kan inte komma av penetrerande sex eller oralsex. Han måste runka för att komma vilket han gör cirka hälften av de gånger vi har sex. Han tittar mycket porr. Vet inte riktigt vad jag känner.. känns som han inte tycker det är skönt. Och min dröm att bli mamma går i kras. Han är verkligen en drömman annars och skulle bli en fantastisk pappa. Men ingen blir gravid av att killen kommer på ansiktet eller munnen? behövde skriva av mig. Porrskadad? Eller vad tänker ni?

  • Svar på tråden Kille kan inte komma..
  • Anonym (Pixel)

    Kan han komma så kan ni ju få barn (om inget annat strular), det går att onanera och stoppa in den när det ska sprutas. 


    Jag hade själv lite svårt att komma, man kan ju diskutera varför men det var någon form av osäkerhet. Kunde hålla på 2-3 timmar utan att något hände. Håller jag på för länge så "domnar" den lite och det blir ännu svårare. Det gick över med tiden, genom kravlöst sex och övning. Nu kommer jag efter 10-20 minuter, kanske 5 minuter någon gång ibland, speciellt om min fru får orgasm och kniper hårt. Oralsex funkar dock inte för mig. 


    Om det hänger ihop med osäkerhet är det inte säkert att det blir bättre om man försöker "övertyga" honom om att spruta i dig, då kanske den viker sig istället och så får man problem på andra sätt. 


    Hårdhänt runkande och omskärelse är 2 saker som kan få män att få svårt att komma vid vanliga samlag. 

  • Lynx123

    Det låter som att han skulle kunna komma till bukt med det här genom att sluta med både porren och onanin. Porren kan bli som en fixering och onanin avtrubba honom fysiskt.

  • Anonym (Kille)

    Använder ni kondom? Jag har aldrig kommit med kondom. Inte ens om jag runkar med kondom. Tyvärr tar många kvinnor det som att jag inte är attraherad av dem eller att det är dem det är fel på. Har ingen aning om varför, är ingen storkonsument av porr och jag älskar sex ändå. Men det blir en större besvikelse för kvinnan än för mig. 
    Hur kan han komma i ansiktet på dig men inte i slidan? Är han liten så att han inte känner friktionen? 

  • Dirtyminded

    Instämmer med Lynx! 

    Been there, done that! 
    Trappa ner på porren och sluta runka... Visa honom klart och tydligt att det kommer vara värt det!  

    Sen kan ni ju kolla porr ihop när ni kommet en bit på väg! 

  • Anonym (Anonym92)
    Man 78 skrev 2023-10-04 23:56:40 följande:

    Kommer han inte alls den andra hälften av gångerna alltså?


    Han kommer kanske 40% av gångerna. Resten kommer han inte öht
  • Anonym (Anonym92)
    Anonym (Pixel) skrev 2023-10-05 00:05:41 följande:

    Kan han komma så kan ni ju få barn (om inget annat strular), det går att onanera och stoppa in den när det ska sprutas. 


    Jag hade själv lite svårt att komma, man kan ju diskutera varför men det var någon form av osäkerhet. Kunde hålla på 2-3 timmar utan att något hände. Håller jag på för länge så "domnar" den lite och det blir ännu svårare. Det gick över med tiden, genom kravlöst sex och övning. Nu kommer jag efter 10-20 minuter, kanske 5 minuter någon gång ibland, speciellt om min fru får orgasm och kniper hårt. Oralsex funkar dock inte för mig. 


    Om det hänger ihop med osäkerhet är det inte säkert att det blir bättre om man försöker "övertyga" honom om att spruta i dig, då kanske den viker sig istället och så får man problem på andra sätt. 


    Hårdhänt runkande och omskärelse är 2 saker som kan få män att få svårt att komma vid vanliga samlag. 


    Jag har inte satt press på det. Tagit upp det en gång, men då mer frågande om det var något särskilt det berodde på. Han sa då att han alltid haft svårt att komma. 
  • Anonym (Anonym92)
    Anonym (Kille) skrev 2023-10-05 10:06:45 följande:

    Använder ni kondom? Jag har aldrig kommit med kondom. Inte ens om jag runkar med kondom. Tyvärr tar många kvinnor det som att jag inte är attraherad av dem eller att det är dem det är fel på. Har ingen aning om varför, är ingen storkonsument av porr och jag älskar sex ändå. Men det blir en större besvikelse för kvinnan än för mig. 
    Hur kan han komma i ansiktet på dig men inte i slidan? Är han liten så att han inte känner friktionen? 


    Nej, vi använder inte kondom. Vet inte riktigt, han runkar rätt så hårt och snabbt när han väl kommer. Nej, han är inte liten utan har ganska stor. Har aldrig haft detta problem förut med män, så blir lite fundersam... Han säger att han tycker vi har fantastiskt sex. Men jag har svårt att slappna av för blir tyvärr att jag övertänker detta..
  • Anonym (Anonym92)
    Lynx123 skrev 2023-10-05 07:18:00 följande:

    Det låter som att han skulle kunna komma till bukt med det här genom att sluta med både porren och onanin. Porren kan bli som en fixering och onanin avtrubba honom fysiskt.


    Ja, det känns lite som det är grundproblemet. Men vet inte riktigt hur jag ska ta upp det med honom. Vill inte heller lägga skuld eller skam på honom. Han har sagt någon gång att han har ett stort intresse för just porr. Så vet inte riktigt hur man tar upp det, utan han säger att han helt enkelt har svårt att komma. Men känns som han borde komma av vaginalt sex åtminstone någon gång. Vi kanske inte passar ihop sexuellt helt enkelt. För detta har aldrig varit ett problem tidigare. Men känns just nu som det är något fel på mig..
  • Anonym (Ålder?)

    Hur gammal är han?
    har han några andra fysiska problem eller smärtor 
    är han normalviktig

Svar på tråden Kille kan inte komma..