• Svar på tråden Fikatråd i Lund nr.6
  • Assar Elof och Alice

    Vi var på rytmiken idag jag och Allan. Synd att ni inte kunde komma. Ge Hanna en kryapåsig kram från oss

  • Thelonius

    Hej på er! och hej stackars sjuka Hanna, hoppas du blir frisk snart.

    Tror att jag glömde säga vilken tid på fredag. Tänkte kl 11.00 hoppas det passar alla. Sedan är det så att i vårt dåligt utrustade kök så finns ingen micro bara så ni vet. Det här lät konstigt men jag tänkte att många kanske värmer burkar i micron

    Vi är också tyvärr dåligt utrustade med leksaker eftersom Alva inte hunnit bli så materialistisk än

    Ses på fredag!

  • windingwheel

    Ska bli kul imorgon! Vi hinner bara stanna drygt en timme, för jag ska träffa en studivägledare kl 12.30, det var den enda tiden de hade... Ska jag ta med något att ät-/drickbart? Ses imorgon!

  • windingwheel

    Jag kollade fel, det är visst 13.00 jag ska vara hos studivägledaren, så vi kan stanna en liten stund längre

  • milsch

    Vi måste tyvärr ställa in fikan idag...ska in till Malmö hela dagen vilket jag glömt av!
    Men hoppas ni får detroligt idag oh Mervi coh Sanni, jag kommer sakna ihjäl mig efter er...kramar/Camilla

  • ögat

    Hej!
    Stella har knappt sovit nåt i natt =(
    Jag har sån huvudvärk så jag kan dö! Så vi stannar hemma och tar det lugnt idag.
    Hoppas vi ses snart!

    Mervi och Sanni, kram på er!

    Johanna & Stella

  • Miccromini

    Tack för en trevlig fika Thelonius och trevlig helg allihopa. Vi sticker iväg och åker skidor nästa fredag så det tar ett tag innan vi ses igen.

  • Siena

    Tack för en jättetrevlig fika hemma hos Thelonius och alva (o katten )! Så kul det var att träffa Fiawee och Sanni! Hoppas resan går bra imorgon för er!


    An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur?
Svar på tråden Fikatråd i Lund nr.6