• Anonym (Kaffedraken)

    Det vibrerar i ljumsken.Vad är det?

    Jag har känt att det liksom vibrerar alldeles längst ner på höger sida om magen, typ vid ljumsken.Någon som varit med om det eller någon som vet vad det kan vara?

    Camilla

  • Svar på tråden Det vibrerar i ljumsken.Vad är det?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Å vad jag känner igen mig i din beskrivning!!!Jag beskrev det för min sambo ungefär som en mobil som vibrerade i nedre delen av maggen...Ett par gånger kände jag detta, jättemystiskt tycket jag det var men ha INGEN aning om vad det kunde vara. Vi skojade lite olika om vad det kunede vara, men har fortfarande ingen aning...:)

  • Anonym (Kaffedraken)

    Känner igen det där, vet inte heller vad det är!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag har oxå känt av de där,men vet inte heller va de kan va. Kan vara att bebisen gör något.. Jag vet inte)))

  • Anonym (Kaffedraken)

    Nån nerv som fått spatt kanske? Eller blodtillförseln till moderkakan? De sitter i respektive ljumske.

  • Anonym (Kaffedraken)

    kanske du glömt kvar det vibrerade läppstiftet i fickan... *ler*

    har ingen aning...
    kan känna så ibland jag med...vill veta!!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Hahaha....vibrerande mobil.Så förklarade jag det oxå.Om nån vet vad det är så SNÄLLA berätta.Jag är så nyfiken...Käns helt knas iallafall..:)

    Kram på er, tjejer

  • Anonym (Kaffedraken)

    ingen aning, känner oxå igen det men jag har haft det sen långt innan jag blev gravid så det kan nog vara en nerv i kläm...

  • Anonym (Kaffedraken)

    *asg* Trodde jag var ensam om detta... Det vibrerande fenomenet varade under en hel dags tid för några dagar sedan... Först trodde jag oxå att det var min mobil som jag hade på mig... Känslan fanns hos mig strax över blygdbenet... Och jag tog tiden medans det vibrerade och hur tätt det kom... Det vara i ca sek och kom tillbaks var sek... precis i en jämn rytm... så det var ju därför jag trodde det va telefonen *s*

  • Anonym (Kaffedraken)

    För mig känns det ungefär som mjölksyra, och jag tror att det kan vara anledningen till att det känns så där, dvs att blodtillförseln är för dålig till området?! Ändrar jag ställning brukar det försvinna efter ett tag.. Men det är ju bara min gissning..

  • Anonym (Kaffedraken)

    Hejsan!
    Jag har känt det där sen vecka 13, känner samma sak fortfarande (v33) det är tydligen när bebisen kommer åt bäckenbotten musklerna, en vibration utlöses. Jag har läst om detta någonstans under graviditeten här på FL, men kommer inte ihåg under vilken vecka... så jag lyckades inte hitta det. Hur som helst så var det så jag kände de första fosterrörelserna i v13, vibrerande...
    / Åzzz

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag har oxå känt av de där
    Innan jag blev gravid.
    Undrar vad de kan va?

  • Anonym (Kaffedraken)

    jag känner också igen detta. Jag tror på det som Pallas Athena skrev, låter väldigt logiskt.

Svar på tråden Det vibrerar i ljumsken.Vad är det?