• pesonen

    Barnmodell?

    Hej!

    Vet ni hur man kan ordna så att ens barn blir modell, kanske för Libero eller Pampers? Eller kanske något klädesföretag, leksakstidning? Eller en sån där mammatidning? (seriöst såklart) EJ NAKET.

    Min son är 3 månader gammal.

    Detta hade jag bara tänkt göra som en engångsgrej just för att bara det är en kul grej. Att få proffstagna bilder och that´s it. Bara en engångsgrej som sagt.

    Skulle ju få finaste bilderna juue, såna man sett i olika föräldratidningar liksom!!!

    Snälla kom inte med dumma inlägg om pedofiler och dylikt eller att jag skulle vara en dålig mamma som "utsätter" mitt barn för modellande och pedofiler. Bara ett dåligt projekt.

    Skulle helt enkelt bara vara en kul grej att göra. Att köpa blöjor med min son på framsidan skulle vara kul.

    Om min son sen vill bli modell när han är äldre är en annan femma, det är då helt upp till honom om han skulle vilja bli det.

    Hade

  • Svar på tråden Barnmodell?
  • gambia90

    Ni får väl skicka en snökan till exempelvis mikas modellagentur i stockholm? eller någon annan modell agentur.

  • gambia90

    Ni får väl skicka en ansökan till exempelvis mikas modellagentur i stockholm? eller någon annan modell agentur.

  • Jefa

    Lycka till! Det är nog du och 300.000 andra mammor/pappor som vill exakt samma sak.

    Vill du ha lite modellbilder kan du låta en fotograf ta några. Och dessa kan du ju skicka in till olika modellgrupper sedan

  • pesonen

    Jefa

    Jo, det kan jag nog tro. Har skickat en fin bild på min son till Stpckholmsgruppen. Får se vad som händer därifrån. Det kan dock ta upp till 8 veckor innan man får svar från dem..

Svar på tråden Barnmodell?