• Bama

    Svenska mammor i sodra USA

    Skulle bara hora om det finns nan som ar bosatt i sodra USA (eller USA overhuvudtaget) som precis har fatt barn och som skulle vilja emailas (eller snackas) och byta erfarenheter/funderingar. Fick barn den 25: april, en lite kille.

  • Svar på tråden Svenska mammor i sodra USA
  • lijepa

    Hej Bama. jag bor utanför NYC och väntar barn. BF 28 juli.

    här är en tråd där du hittar en del av oss svenskor som bor i USA och väntar barn/har barn. de flesta i NY-området, men även en tjej som bor i Florida, om jag inte minns fel.

    www.familjeliv.se/Forum-5-93/m7763354.html

    var bor du du och hur hamnade du i USA? trivs du?

  • Texasmom

    Hej! Jag bor i Texas och har en liten kille på 10 månader. Var bor du?

  • Pallas

    Bor i södra CA, tio mil öster om Los Angeles. Har två pojkar här och en 15-åring i Sverige. De yngsta är 2 respektive snart 1 år.

  • Bama

    Jag bor i Alabama (Birmingham) och inte sarskilt manga svenskor har... Har en liten kille pa bara tre veckor, sa det har med "motherhood" ar helt nytt for oss. Jag skriver mer pa era respektive sidor.

  • Fialoppa

    Hej!
    Jag bor i Orlando, Florida och får en liten pojke i juni!
    Hör gärna av dig!
    /Fialoppa

  • TeresaDavid

    Hejhej, Jag bor i Miami och vantar pa varan overaskning som kommer i slutet av juni :) Har precis bestamt mej for att foda pa birth center, nagon som har erfarrnhet av naturlig fodsel? Forslag pa natutlig smartlindring, akupunktur massage etc ? Ha en bra dag :) /Teresa

  • Pallas
    Pallas skrev 2006-05-15 01:28:21 följande:
    Bor i södra CA, tio mil öster om Los Angeles. Har två pojkar här och en 15-åring i Sverige. De yngsta är 2 respektive snart 1 år.
    Jaa, den 15-åringen är snart 24 år, gift och har två barn själv. Vi har flyttat tillbaka till Sverige.
Svar på tråden Svenska mammor i sodra USA