• Anonym

    Är jag en dålig flickvän?

    Jag och killen hade inte träffats på 2 dagar,idag vid 18 kom han hit,vi titta på tv,åt middag och myste. Nu efter sex eller ja 30 min  efter så fråga jag när han skulle hem,tror jag uppreppa det 2-3 ggr. Vi är inte sambos. Han blev ju lite sårad helt klart för fick ingen puss eller nåt för han typ bara gick. Han fråga vad jag skulle göra och jag sa vad jag skulle göra,spela med några vänner på datorn och inget annat.

    Nu är jag så rädd att jag sårat honom,jag ville inte bli av med honom samtidigt som det kändes som jag ville vara ifred igen fast vi inte träffats på 2 dagar

    Känner mig helt jävla dum. Till saken hör att jag börjat smyg röka igen och gjort detta  i 3 mån och han har inte upptäckt det så jag antar att jag sa så för han skulle åka hem så jag fick röka med.

    Har lust att bara säga att jag börjat röka igen men vet att han blir sur då.

    Ville bara skriva hur kass tjej jag är

  • Svar på tråden Är jag en dålig flickvän?
  • Anonym

    Ring och förklara för honom att du inte menade något illa...I bland så vill man ju vara för sig själv.

  • valkyrian

    Nej du är inte kass, du menade inte att såra honom, ring och säg det.

    Du är vuxen oxh har rätt att röka om du vill, det borde du inte smyga med

  • KTM

    Säg som det är, annars finns ju risken att du vill "bli av med honom" vid fler tillfällen bara för att du är röksugen. Han kan ju lätt gå runt och tro att du inte är så intresserad annars.

  • Anonym

    Vi har varit ihop så pass länge (4 år) så han vet att jag älskar honom av hela mitt hjärta. Han hann bara vara här 3 tim ca innan jag "kasta" ut honom. Får nog berätta att jag röker ibland så man slipper detta,vill ju ha han här hos mig hela tiden ju..

  • Hazze

    Nej du är ingen kass flickvän! Jag röker och jag spelar en hel del dator med kompisar på nätet...Det absolut bsta är att säga som det är..att du röker och att ditt spelande kommer ta en del tid :)
    Men han kan väl vara kvar fastän du spelar?

  • Anonym

    Nja spela kan jag göra när han är här,han spelar ju på vår Xbox så spelandet är inga problem. Han skulle sätta sig och spela xbox och då sa jag ytterligare igen: ska inte du hem

    Antar jag tjata så för jag var röksugen och ville röka vilket vore svårt om han var här

  • Anonym

    Hehe nej det håller nog inte så länge. Jo jag ska berätta för han lär upptäcka det ändå.

    Men han såg så ledsen och sårad ut när han gick,jag till och med sprang efter och då sa han: vad gör du här..Jag bara: jag blev orolig när du inte kom ut från cykel förrådet och hans svar vara bara: Jaha och?

  • Anonym

    Jag träffade min sambo för 5 år sedan och har smygsnusat sen dess. Han sa i början fy vad äckligt med tjejer som snusar så jag vågade inte berätta för honom. Nu 2 barn senare så var det en kväll när jag låg och sov och han skulle överaska mig och fixa min mobil som var sönder. Han började rota i min väska efter den och hittar min snusdosa !!!! Dagen efter frågar han vems snusdosa som ligger i min väska....då var det bara att berätta sanningen. Han älskar mig lika mycket för det idag, och han slipper se mig snusa för det gör jag fortfarande i smyg hihi.

  • Anonym (Sara)

    Inte dålig men gör de öppet, att göra de i smyg blir bara jobbigt i längden.

  • Anonym (.)
    Anonym (Sara) skrev 2018-10-15 19:29:01 följande:

    Inte dålig men gör de öppet, att göra de i smyg blir bara jobbigt i längden.


    Tror ts hunnit fundera på sitt smygrökande rätt länge nu, så här 12år senare.
Svar på tråden Är jag en dålig flickvän?