• mama81

    Snälla hjälp mig med musiken

    Min kompis man tog sitt liv och hon ska snart ha begravning för han och de har två barn tillsammans och hon skulle gärna vilja spela en låt från barnen till sin pappa! Vet ni någon passande låt???? (typ barnlåt)

    Hon har fått för sig att det finns en låt som dom sjunger om att pappa är en ängel. Jag själv har aldrig hört den! Vet något snälla hjälp!!

  • Svar på tråden Snälla hjälp mig med musiken
  • blondis

    hej. jag tycker when thw childrens cry me shorpions är jätte bra, passar barn som förlorat nån anhörig. tycker jag iaf, . kramar om

  • LinaEje

    Dålig engelska ja jag vet trött i huvudet. så här skall det vara Tears in Heaven: ( Eric Clapton ) Would you know my name if I saw you in Heaven? ... And I know there'll be no more tears in Heaven .

  • Cilija

    ">

    =

    kanske denna.

    om du söker på tribute to my father på youtube kommer det upp massor,

    ja lider med er o din väninna o hennes barn.

    varm kram
  • jonbacken

    På min brorsons begravning spelads :
    Nothing ellsmatters med metallica, kanon fint.
    Handes fem små fingrar med Lisa nilsson.
    Det är två låtar somhar fått väldigt stor betydelse för mig .

  • Bumbi mamman

    Detta kanske inte är en barnlåt men det är oerhört fin och många tycker den är fin när man förlorat någon man älskar!


  • TheSunset
    Bumbi mamman skrev 2007-10-20 12:56:59 följande:
    Detta kanske inte är en barnlåt men det är oerhört fin och många tycker den är fin när man förlorat någon man älskar!

    Den hade vi på min kusin begravning bara för några veckor sen...sååå vacker...
    denna hade vi oxå...
    ">

    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) Hampus 990910 & Julia 061101 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • LiNaOhLsOn

    En kompis pappa gick bort för en tid sen och då spelade dem en låt som gick "pappa kom hem för jag längtar efter dig" vet inte riktigt vad den heter eller hur den går men den var mkt vacker!

  • jagäraf

    Brevet från lillan av Evert Taube.


    LiNaOhLsOn skrev 2007-10-20 22:20:53 följande:
    En kompis pappa gick bort för en tid sen och då spelade dem en låt som gick "pappa kom hem för jag längtar efter dig" vet inte riktigt vad den heter eller hur den går men den var mkt vacker!
  • MissMickan

    Brevet från Lillan är jätte fin! Beklagar sorgen! Kramar

Svar på tråden Snälla hjälp mig med musiken