• Mamasnest

    Vi som inte tar sömn för givet-sömngnället fortsätter! ;-)

    Den här tråden är för oss som vet vad det innebär att vara uppe 2849 ggr per natt med barnen, och som nu när vi äntligen får sova tycker att det är jobbigt med tidiga morgonar.

    Den är också för oss som bara vill snacka skit och prata väder och vind, eller kanske bolla idéer eller funderingar med andra föräldrar.

    I den här tråden är vi snälla mot varandra och anklagar ingen för saken skull, och vi dömer heller inte andra föräldrar som gör sitt bästa för att klara vardagen.


    Välkomna in! The image “http://www.familjeliv.se/hem/mamasnest/gallery/php4srdes.png” cannot be displayed, because it contains errors.http://www.familjeliv.se/hem/mamasnest/gallery/phppkokfl.png
    Trebarnsmamma på heltid
  • Svar på tråden Vi som inte tar sömn för givet-sömngnället fortsätter! ;-)
  • Buff och Plopp

    Vaniljlatte skrev 2008-10-02 22:07:58 följande:


    hehe.. "vi som inte tar sömn för givet - gnället fortsätter" eller varför inte "vi som inte tar sömn för givet babblar vidare"Någon här som kör blogspot, eller som är datakunnig? vaniljlatte.blogspot.com har problem på min blogg, vet inte hur jag ska fixa det. hjälp?
    babblar vidare tycker jag lät bra
    Tyvärr kan jag inget om bloggar, men läser de gärna
  • Vaniljlatte

    problemet är fixat nu ändå, tack linda med buff

    ledsen om jag inte hänger med i snacket här inne.. mycket jobba för tillfället. Igår grinade jag t om på jobbet för att jag inte träffat al på 2 hela dagar

  • sannapanna76
    Vaniljlatte skrev 2008-10-02 22:34:06 följande:
    problemet är fixat nu ändå, tack linda med buff ledsen om jag inte hänger med i snacket här inne.. mycket jobba för tillfället. Igår grinade jag t om på jobbet för att jag inte träffat al på 2 hela dagar
    *kramar om Vaniljlatte*
  • Pasadena
    Buff och Plopp skrev 2008-10-02 22:08:20 följande:
    Åh har du målat Förresten, är det klart att ni flyttar nu? kul i så fall blev det den du pratade om förut?Ja jag slutförde målningen som aldrig blev klar...Så nu är det fräscht och fint i köket till de nya hyresgästerna som flyttar in! Japp! Det blir lägenheten jag pratade om förut
  • Trikarn

    AAAa

    jäsiken..C med ororskänslor o astma hela natten o K med örinfinflammation..

    gissa vem som är tröttare än tröttast?

  • Buff och Plopp

    kikar in lite snabbt
    Typiskt att lillan vägrar somna idag när man har miljoner saker att göra Tror hon känner av att det är nått på gång...
    Nu har vi varit i lgh, åhhh va fint det är nu är det bara börja bära kartonger, pust!!!!

  • Buff och Plopp
    Pasadena skrev 2008-10-03 11:45:10 följande:
    Ja jag slutförde målningen som aldrig blev klar...Så nu är det fräscht och fint i köket till de nya hyresgästerna som flyttar in! Japp! Det blir lägenheten jag pratade om förut
    Va skoj, och va skönt med större. Hur är det nu, får Skorv eget rum? ni då, eget sovrum????
    När går flytten
  • Buff och Plopp

    Trikarn skrev 2008-10-03 12:12:17 följande:


    AAAajäsiken..C med ororskänslor o astma hela natten o K med örinfinflammation..gissa vem som är tröttare än tröttast?
    Fy blir helt slut bara jag tänker på det...
  • Pasadena

    Skorvan får eget rum och vi får egen sov-vrå !

    Näpp hon skulle inte alls sova hemma idag. Höll på i 1.5 timme innan jag till slut lyckades söva henne i vagnen. Men det har gått 30 min strax son lär väl vakna snart..suck

  • Buff och Plopp

    Pasadena skrev 2008-10-03 13:18:56 följande:


    Skorvan får eget rum och vi får egen sov-vrå !Näpp hon skulle inte alls sova hemma idag. Höll på i 1.5 timme innan jag till slut lyckades söva henne i vagnen. Men det har gått 30 min strax son lär väl vakna snart..suck
    Pust, ja jobbigt när de små vägrar somna...
    Här gav Buff upp tillslut och nu sover hon. Men snart kommer sambon och morfar hem, jag har beordrat de att prata tyst så hon inte vaknar
Svar på tråden Vi som inte tar sömn för givet-sömngnället fortsätter! ;-)