• rosaplektrum

    Vad är det som är fel?

    jag och min flickvänn har haft samlag utan något som helst skydd i snart ett år, ingenting har hänt och jag börjar bli orolig. Jag har ringt olika mottagningar och blivit slussad över hela sverige känns det som. Jag är 20 år och det enda svar jag får när jag ringer och vill lämna ett prov för at kolla om jag är fertil är " Du är för ung " Jag blir fan tokig. Vi har besstämt oss för att vänta ytterliggare lite till för att skaffa barn. Men jag blir tokig av att inte veta om jag är fertil eller inte.

    kan någon hjälpa mig, hur ska jag göra???

  • Svar på tråden Vad är det som är fel?
  • Isa75

    Vänd er tillsammans till en privat klinik och stå på er, det är ju ert liv det handlar om. Jag tycker inte att någon annan ska få bestämma när ni ska få kolla att allt är ok eller inte. Vi bor i stockholm fick komma till vanliga läkarhuset i vårt område efter bara ett års försök och det var väldig tur för anledningen till min mans sterilitet visade sig vara testikelcancer så det upptäcktes ju i tid. Hade vi fått vänta 1 1/2 år vet man ju inte vad som hade hänt. Vill inte skrämma upp dig eller nåt.

    Hoppas ni hittar någon snart som kan ta emot er. Lycka till.

Svar på tråden Vad är det som är fel?