• s89

    Någon i Jönköping som väntar sitt första barn runt November/December 2010?

    Hej! Någon mer än jag som väntar smått från Jönköping? :)
    Är 21 år och jag och min sambo väntar vårt första barn. Vi är förväntansfulla och överlyckliga!! Glad

  • Svar på tråden Någon i Jönköping som väntar sitt första barn runt November/December 2010?
  • Miss88
    dripdrop skrev 2011-01-16 10:54:18 följande:
    Då börjar det väl stabilisera sig lite nu då! Skönt. Man vill ju inte att det ska gå fööör fort fram heller Flört Ja, det där kommer när det kommer... som sagt, de här barnen ska ju bli stora och vuxna nån gång de med! För min del får Linnea gärna alltid vara liten, hehe. Skämt åsido...

    Ja man märker att de börjar bli stadigare, men det känns som andra märker så mkt mer när saker händer. T ex träffade jag min svägerska igår, och hon tyckte Linnea såg ut som en helt annan bebis nu, sen nyår! På bara två veckor. Då slog det mig att ja..hon växer fort!

    Jag tror Linnea väger minst 4 kg nu, får se när vi väger henne i veckan. Stl 50 börjar bli för smått...

    Äsch, skäms inte!! Jag är precis likadan... saker jag tänkt "göra imorgon" har gått typ en vecka nu, hehe. Jag vet inte, men jag glömmer saker o ting hela tiden. Lite frustrerande ibland.

    Ja, det är ett himla öppnande o stängande när man ska in o ut ur affärerna! Haha. Det var jättekul att komma ut lite, men jag ska inte sticka under stol med att jag kände mig lite nervös. Ändå gick vi en vardagsförmiddag då det var nästan tomt på folk. Men jag blir helt paranoid o tänker att den o den är säkert sjuka...

    Visst är babybjörnen fantastisk! Har använt den jättemycket senaste tiden (vi köpte den för typ 2 veckor sen). Linnea brukar somna i den. Tycker Zeb om den?

    Kram!
    visst är det så, att alla andra märker mycket mer tydligt vad som händer. Det är väl för vi träffar dem varje dag! man ser ju knappt att de växer på bredden eller längden heller tycker jag. Men sen när man tittar på kort fattar man vad de växt!
    Tog på Zeb en pyjamas igår som helt plötsligt var för liten! haha.. fattar inte hur det hänt, så snart får jag ta en ordentligt runda i hans byrå och sortera ut alla 50-kläderObestämd

    Vi har fått låna en babybjörn av ett par vänner, för jag tyckte det kändes onödigt att köpa en om man inte trivs med den. Och det har inte blivit av att vi använt den än.. provat den en gång och då vart Zeb överlycklig! Men nu trivs han så bra i sin babysitter så hemma är det mest den som gäller just nu. Men när man ska iväg och shoppa kan det ju va smidigare med björnen..

    Såg att du tyckte fredag, för mig passar det kanoners!
    Ska bli så spännande att ses, man har ju skapat en bild om hur ni ser ut osv.
    Jag hittar ju asdåligt i huskvarna så vore väldigtgulligt om vi kunde ses någonstans, typ statoil precis där man kör in i huskvarna eller nåt. Tror att jag och Zeb tar bilen trots allt, känns nästan smidigare..

    Hoppas att ni haft en bra helg i tö-vädretGlad
    kram
  • Miss88
    dripdrop skrev 2011-01-16 11:13:44 följande:
    Btw... jag tror jag har hittat s89 och angel75 på fb nu...har jag rätt? Annars blir det lite pinsamt, haha. Miss88 tyvärr har jag varken ditt namn eller tel nr! Du kan väl skicka ett privat meddelande med det kanske? Känns lättare o ha alla på fb!
    åhh vad smart du är! Blir ju bra mycket smidigare om vi har varandra på facebook. Jag skriver ett privat meddelande till er alla med namn, telenummer.
  • s89
    dripdrop skrev 2011-01-16 10:57:31 följande:
    Visst gör de! Galet.
    Ja men vad trist! Eller lite iaf...skönt o slippa ju. Samtidigt skönt att veta att allt funkar som det ska visserligen Glad Jo det stämmer nog, amning kan ju hindra ägglossningen.

    Japp, hyres! Så om du hör nåt så får du jättegärna tänka på ossGlad

    Linnea har också varit lite snuvig. Så jobbigt för de små. Ändå tycker man att man är så försiktig med att inte ta ut henne så mkt bland folk. Men alla är ju mer ller mindre snuviga nu känns det som. Annars är allt bra här med Skrattande Tycker hennes mage har lugnat ned sig lite nu, så medicinen funkar nog. Hur går det med Tuvas mage?

    Kramar
    Lovar, ska hålla ögon o öron öppnaSkrattande
    Vad skönt att magen är bättre.
    Jo det funkar bra med Tuvas mage! Glad  Har lite magknip då o då , men i stort sett går det bra!

    Kram 
  • dripdrop
    Miss88 skrev 2011-01-16 16:09:13 följande:
    visst är det så, att alla andra märker mycket mer tydligt vad som händer. Det är väl för vi träffar dem varje dag! man ser ju knappt att de växer på bredden eller längden heller tycker jag. Men sen när man tittar på kort fattar man vad de växt!
    Tog på Zeb en pyjamas igår som helt plötsligt var för liten! haha.. fattar inte hur det hänt, så snart får jag ta en ordentligt runda i hans byrå och sortera ut alla 50-kläderObestämd

    Vi har fått låna en babybjörn av ett par vänner, för jag tyckte det kändes onödigt att köpa en om man inte trivs med den. Och det har inte blivit av att vi använt den än.. provat den en gång och då vart Zeb överlycklig! Men nu trivs han så bra i sin babysitter så hemma är det mest den som gäller just nu. Men när man ska iväg och shoppa kan det ju va smidigare med björnen..

    Såg att du tyckte fredag, för mig passar det kanoners!
    Ska bli så spännande att ses, man har ju skapat en bild om hur ni ser ut osv.
    Jag hittar ju asdåligt i huskvarna så vore väldigtgulligt om vi kunde ses någonstans, typ statoil precis där man kör in i huskvarna eller nåt. Tror att jag och Zeb tar bilen trots allt, känns nästan smidigare..

    Hoppas att ni haft en bra helg i tö-vädretGlad
    kram
    Eller hur! Satt och gick igenom lite bilder idag som jag tänkte framkalla. Då insåg jag hur mycket Linnea har förändrats sen hon var nyfödd! Hon ser annorlunda ut nu och man har liksom lärt känna henne. Vad jag älskar att vara mamma alltså! Fattar inte vad man gjorde innan...?

    Idag har jag rensat ur alla kläder som var för små. Det mesta i 50 är nämligen för kort på längden nu. Pyjamasarna är definitivt för små. Har även tvättat alla kläder jag hade i 62 och lagt ned, så det är redo när 56 blir för smått. Kläderna skiljer ju sig så mkt i storlekarna, så en del i 62 kan hon redan ha, medans en del i 56 är alldeles för stort ännu. Lustigt det där! Men det var skönta tt gå igenom allt, nu vet jag lite vad jag behöver komplettera med = en ursäkt att shoppa bebiskläder!Skrattande

    Vad kul att han verkar gilla bärselen ändå. Har hört att många barn inte gillar dem till en bärjan och att man måste vara lite envis. Linnea gillade också den nästan direkt, den underlättar verkligen hemma också - blir så mkt enklare att äta osv när man har två armar fria! Linnea är inte så förtjust i babysittern för tillfället nämligen.

    Ja det ska bli roligt att ses äntligen. Jag hittar inte heller i Huskvarna... kanske får använda mig av gpsen på iphone typ, haha! *pinsamt* Men men...

    Så skönt att massa snö smält bort, men gud vad det var halt när jag körde hem ikväll!! Läskigt.
    Kram
  • Miss88
    dripdrop skrev 2011-01-18 22:51:02 följande:
    Eller hur! Satt och gick igenom lite bilder idag som jag tänkte framkalla. Då insåg jag hur mycket Linnea har förändrats sen hon var nyfödd! Hon ser annorlunda ut nu och man har liksom lärt känna henne. Vad jag älskar att vara mamma alltså! Fattar inte vad man gjorde innan...?Idag har jag rensat ur alla kläder som var för små. Det mesta i 50 är nämligen för kort på längden nu. Pyjamasarna är definitivt för små. Har även tvättat alla kläder jag hade i 62 och lagt ned, så det är redo när 56 blir för smått. Kläderna skiljer ju sig så mkt i storlekarna, så en del i 62 kan hon redan ha, medans en del i 56 är alldeles för stort ännu. Lustigt det där! Men det var skönta tt gå igenom allt, nu vet jag lite vad jag behöver komplettera med = en ursäkt att shoppa bebiskläder!Vad kul att han verkar gilla bärselen ändå. Har hört att många barn inte gillar dem till en bärjan och att man måste vara lite envis. Linnea gillade också den nästan direkt, den underlättar verkligen hemma också - blir så mkt enklare att äta osv när man har två armar fria! Linnea är inte så förtjust i babysittern för tillfället nämligen.Ja det ska bli roligt att ses äntligen. Jag hittar inte heller i Huskvarna... kanske får använda mig av gpsen på iphone typ, haha! *pinsamt* Men men...Så skönt att massa snö smält bort, men gud vad det var halt när jag körde hem ikväll!! Läskigt.Kram

    Åhh vad skönt att gå igenom alla kläder! Skulle behövas här hemma med kan jag lova! Men känns lite ledsamt att lägga undan kläder.. Visst är det så olika i storlekarna? Men man lär sig väl vilka butiker/märken som är stora i storlekarna och så vidare. Härligt att få shoppa lite nytt med ju=) Okej, men då är det ju verkligen toppen med bärsele istället. De kommer ju säkert i perioder med, när de gillar det och inte osv.. Idag ringde de från svenska kyrkan och grattade till pojken och undrade om jag ville börja på klapp och klang (typ sångstund för småbarn) ja men det kan va trevligt tänkte jag, passa på att träffa lite andra mammor och så. Då säger han, ja då får du tid från och med i morgon! varje torsdag hela våren. Tycker nog att Zeb inte riktigt har någon nytta av det än men han menade på att det är en grupp för barn som är födda oktober-november-december. Aja, vi får väl se i morgon. Tror att det måste gå en månad eller två innan Zeb har någon nytta av det, men kan ju se det som ett tillfälle att träffa andra mammor i allafall. Hur blir det på fredag? Har du hört något mer? Kram
  • dripdrop
    Miss88 skrev 2011-01-19 18:23:56 följande:
    Åhh vad skönt att gå igenom alla kläder! Skulle behövas här hemma med kan jag lova! Men känns lite ledsamt att lägga undan kläder.. Visst är det så olika i storlekarna? Men man lär sig väl vilka butiker/märken som är stora i storlekarna och så vidare. Härligt att få shoppa lite nytt med ju=) Okej, men då är det ju verkligen toppen med bärsele istället. De kommer ju säkert i perioder med, när de gillar det och inte osv.. Idag ringde de från svenska kyrkan och grattade till pojken och undrade om jag ville börja på klapp och klang (typ sångstund för småbarn) ja men det kan va trevligt tänkte jag, passa på att träffa lite andra mammor och så. Då säger han, ja då får du tid från och med i morgon! varje torsdag hela våren. Tycker nog att Zeb inte riktigt har någon nytta av det än men han menade på att det är en grupp för barn som är födda oktober-november-december. Aja, vi får väl se i morgon. Tror att det måste gå en månad eller två innan Zeb har någon nytta av det, men kan ju se det som ett tillfälle att träffa andra mammor i allafall. Hur blir det på fredag? Har du hört något mer? Kram
    Ja jag fick en klump i halsen när jag la undan hennes kläder... men eftersom jag hade tvättat upp hennes 62-kläder så var jag tvungen att göra plats i byrån...då fick det minsta åka! Förstår folk somskaffar fler barn, längtar redan lite efter att ta fram minsta kläderna igen! Hehe.

    Kul att gå till kyrkan och träffa lite andra mammor iaf ju =) och tids nog kommer ju Zeb uppskatta det.

    Det var roligt att träffas idag! Så skönt att ha nån att prata ur sig all "bebisprat" med ju... förstår ju om andra utan barn kanske tröttnar på att prata om sånt :P Hoppas vi kan träffas snart igen, även om det ju är en bit för dig och Zeb att åka.

    Kram
  • Miss88
    dripdrop skrev 2011-01-21 23:59:22 följande:
    Ja jag fick en klump i halsen när jag la undan hennes kläder... men eftersom jag hade tvättat upp hennes 62-kläder så var jag tvungen att göra plats i byrån...då fick det minsta åka! Förstår folk somskaffar fler barn, längtar redan lite efter att ta fram minsta kläderna igen! Hehe.

    Kul att gå till kyrkan och träffa lite andra mammor iaf ju =) och tids nog kommer ju Zeb uppskatta det.

    Det var roligt att träffas idag! Så skönt att ha nån att prata ur sig all "bebisprat" med ju... förstår ju om andra utan barn kanske tröttnar på att prata om sånt :P Hoppas vi kan träffas snart igen, även om det ju är en bit för dig och Zeb att åka.

    Kram
    jag vet precis vad du menar! Zebs byrå svämmar över av kläder och jag måste ta mig i kragen och gå igenom allt och sortera undan för snart går det inte stänga lådornaFlört

    Jag är verkligen redan sugen på fler barn! Kanske inte riktigt än men om två år kanske.... vill ju hinna njuta av Zeb och alla hans framsteg först.
    Här hemma gick tvättmaskinen sönder igårkväll. Skoj, inte alls.. ingen utgift vi hade räknat med precis men tvätta måste man ju. Så idag fick vi åka och köpa en ny maskin och grejja med det. Tungt, kan jag säga! som tur va fick vi lite hjälp av svärfar med bärandetGlad

    Visst behöver man prata av sig? Så skönt att prata med folk som har barn i samma ålder för man har ju samma tankar, problem och känslor..
    Är ju en bit att åka som sagt, men självklart kommer vi neråt snart igen för att ses!

    Nu börjar lillkillen bli hungrig så det är bäst att hans mamma lyssnar på honom och ger lite matGlad
    Ha det gott och ta hand om er!
    Kram
  • angel75
    dripdrop skrev 2011-01-16 11:05:41 följande:
    Jaha vad kul att de valde er! Ja, vet, de är lite som de är på JP...har ju jobbat där själv. Men kul att vara med i alla fall, härligt minne att visa Liam ju!

    Nu när jag har sett dig i tidningen vet jag ju hur du ser ut, så om jag ser dig nån gång säger jag hej!
    Vi kanske kan börja gå tillsammans då? Tycker det är lite jobbigt nu med all snö, LÄNGTAR tills det blir barmark igen. Då känns det som man kan gå mer regelbundet.

    Han är kines/indones! Men hon ser inte alls asiatisk ut faktiskt. Inte just nu. Hon är typ en avbild på mig som bebis. Hon såg mer kinesisk ut när hon var nyfödd, haha! Liam är ju ursöt förresten!!
    Ja man blir helt virrig av att vara nybliven mamma.... är det amningen? En del säger det. Kanske att man bara har sååå mycket mer i huvudet nu. Allt handlar om ens bebis. Visst är det en stor omställning. Fattar inte vad jag gjorde innan?

    Ska kolla på anslagstavlan nästa gång jag går till bvc, o anmäla oss! Min svägerska har gått och hon sa att det var ganska mysigt Glad Vill gärna gå på babysim sen! Borde nog anmäla oss till det också snart.
    Nej, har inte gått på öppna än. Är så paranoid varje gång jag kommer till BVC och det är massa snuviga barn där, haha. Tänkte vänta till hon är ganska 4-5 månader. (Om jag inte blir totaluttråkad i hemma innan dess, haha!)

    Kram kram!
    Hej nu har jag äntligen möjlighet att skriva lite igen...känns som att jag faller ur skrivandet...men vad ska man göra när man har en liten?

    Så tråkigt att i sista minut kunde jag inte komma. Liam hade haft en jobbig natt och jag var död på morgonen. Han brukar alltid sova bra, men jag tror att den natten bråkade magen på honom.

    Hops att ni andra hade det roligt. S89 skickade mms, men fick inte fram meddelandet så jag såg inte kortet.

    Ja nu vet jag ju vad du heter så när du säger hej, säg ditt namn så vet jag vem du är också.
    Allt är bara fint med oss. Tack....ja lilleman är såååå söt! Jag är så nyfiken på att se er andras bebisar.

    Nu är det lättare att gå med barnvagnen, det är inte så mycket snö. Igår vågade jag för första gången gå runt hela Munksjön....var rädd innan att han skulle vakna och vilja amma. Inte så lätt i smäll kalla vintern! Då skulle han nog få suga en istapp av mjölk istället!!Tungan ute

    Hoppas allt väl med er? Nu har vi ju varandras mobilnummer så nu kan vi ju höras. Jag kommer ju inte så ofta in forumet längre.

    Din lilla tjej....hon måste vara söt hon också. Fick hon mörkt hår och ögon? Är du ljus? Vi måste verkligen träffas alla igen så jag får se alla guldklimparna!
    Ooopss lilleman vaknar!
    Kram
  • dripdrop
    Miss88 skrev 2011-01-22 17:24:44 följande:
    jag vet precis vad du menar! Zebs byrå svämmar över av kläder och jag måste ta mig i kragen och gå igenom allt och sortera undan för snart går det inte stänga lådornaFlört

    Jag är verkligen redan sugen på fler barn! Kanske inte riktigt än men om två år kanske.... vill ju hinna njuta av Zeb och alla hans framsteg först.
    Här hemma gick tvättmaskinen sönder igårkväll. Skoj, inte alls.. ingen utgift vi hade räknat med precis men tvätta måste man ju. Så idag fick vi åka och köpa en ny maskin och grejja med det. Tungt, kan jag säga! som tur va fick vi lite hjälp av svärfar med bärandetGlad

    Visst behöver man prata av sig? Så skönt att prata med folk som har barn i samma ålder för man har ju samma tankar, problem och känslor..
    Är ju en bit att åka som sagt, men självklart kommer vi neråt snart igen för att ses!

    Nu börjar lillkillen bli hungrig så det är bäst att hans mamma lyssnar på honom och ger lite matGlad
    Ha det gott och ta hand om er!
    Kram
    Det var därför jag var tvungen, lådorna var överfulla :P Nu ser det helt annorlunda ut i lådan, nya kläder ju!
    Linnea kan tom ha en del i 62 nu, som är smått i storlekarna då.

    Gud vad trist med pajjad tvättmaskin! Inget man vill lägga pengar på direkt... men skönt med en ny en som man kan lita på om inte annat!

    Ja, ibland känner jag behovet av att bara få babbla bebissnack med såna som er, haha! Mina vänner tycker om att prata om Linnea som sagt men man kan ju inte riktigt utbyta samma tankar Glad eftersom de inte har barn än. Men det är roligt att prata med typ mammas väninnor o så nu, hehehe...

    Hoppas ni kan komma häråt snart igen! Kanske i februari nån gång? Om det hinns med!

    Nu sover Linnea äntligen...herregud vad hon har börjat bli vaken mycket nu! Innan brukade hon alltid vara vaken på morgon/fm och sen sova typ 13-16, men nu är hon nästan alltid vaken då och vill kika och pilla på sina leksaker, så blir hon gnällig/övertrött sen istället. Känns som att hon fått svårare att sova/varva ner nu med alla nya intryck. Men nu sover hon iaf, skönt för henneFlört inväntar en sista matning inför natten sen ska jag med sova.

    Hälsa Zeb! Hehe :) Kram på er
  • dripdrop
    angel75 skrev 2011-01-25 08:26:47 följande:
    Hej nu har jag äntligen möjlighet att skriva lite igen...känns som att jag faller ur skrivandet...men vad ska man göra när man har en liten?

    Så tråkigt att i sista minut kunde jag inte komma. Liam hade haft en jobbig natt och jag var död på morgonen. Han brukar alltid sova bra, men jag tror att den natten bråkade magen på honom.

    Hops att ni andra hade det roligt. S89 skickade mms, men fick inte fram meddelandet så jag såg inte kortet.

    Ja nu vet jag ju vad du heter så när du säger hej, säg ditt namn så vet jag vem du är också.
    Allt är bara fint med oss. Tack....ja lilleman är såååå söt! Jag är så nyfiken på att se er andras bebisar.

    Nu är det lättare att gå med barnvagnen, det är inte så mycket snö. Igår vågade jag för första gången gå runt hela Munksjön....var rädd innan att han skulle vakna och vilja amma. Inte så lätt i smäll kalla vintern! Då skulle han nog få suga en istapp av mjölk istället!!Tungan ute

    Hoppas allt väl med er? Nu har vi ju varandras mobilnummer så nu kan vi ju höras. Jag kommer ju inte så ofta in forumet längre.

    Din lilla tjej....hon måste vara söt hon också. Fick hon mörkt hår och ögon? Är du ljus? Vi måste verkligen träffas alla igen så jag får se alla guldklimparna!
    Ooopss lilleman vaknar!
    Kram
    Vet precis vad du menar, ibland hinner det gå längre tid innan jag hinner kika in här också... inte så lätt alltid med en liten :)

    Förstår, man blir ju lite besviken när man inte orkar men ibland GÖR man inte det helt enkelt! Man måste ju sova nån gång liksom! Man får försöka sova när bebisen sover. Hoppas hans mage varit bättre sen. Linnea har haft knip nu senaste dygnet till och från mer än vanligt, för hennes kolik har varit mkt bättre senaste tiden. Men bakslag är ju helt normalt...

    Liam är ju verkligen supersöt!! Så fint med massa mörkt hår Han ser mycket mer asiatisk ut än Linnea, tror inte ens man kan ana nåt om man inte vet att pappa är kines, haha. Lustigt hur olika det kan bli. Och det kommer säkert ändra sig med tiden också. Hon har fått brunt hår och mörka ögon. Jag var ljus när jag var liten och har blivit mörkare med åren. Men har mörkbruna ögon också så nåt annat blir det knappast på Linnea!

    Mm skönt att man kan komma ut lite mer nu. Linnea har börjat äta mer sällan, ungefär var 4e timme blir hon hungrig så mellan målen hinner man en hel del (om hon är på humör för detFlört) men så länge man rör på sig med vagnen brukar hon vara nöjd! Ja ute kan man ju knappast amma, man får akta tuttarna nu i kylan!

    Jag har haft jättemkt denna veckan så hinner nog inte ses. Har nämligen börjat jobba så smått. Sitter ju hemma så det går bra mellan amningarna :)
    Förhoppningsvis kan vi ses nästa vecka!

    Kram på er
  • Miss88
    dripdrop skrev 2011-01-26 22:45:17 följande:
    Det var därför jag var tvungen, lådorna var överfulla :P Nu ser det helt annorlunda ut i lådan, nya kläder ju!
    Linnea kan tom ha en del i 62 nu, som är smått i storlekarna då.

    Gud vad trist med pajjad tvättmaskin! Inget man vill lägga pengar på direkt... men skönt med en ny en som man kan lita på om inte annat!

    Ja, ibland känner jag behovet av att bara få babbla bebissnack med såna som er, haha! Mina vänner tycker om att prata om Linnea som sagt men man kan ju inte riktigt utbyta samma tankar Glad eftersom de inte har barn än. Men det är roligt att prata med typ mammas väninnor o så nu, hehehe...

    Hoppas ni kan komma häråt snart igen! Kanske i februari nån gång? Om det hinns med!

    Nu sover Linnea äntligen...herregud vad hon har börjat bli vaken mycket nu! Innan brukade hon alltid vara vaken på morgon/fm och sen sova typ 13-16, men nu är hon nästan alltid vaken då och vill kika och pilla på sina leksaker, så blir hon gnällig/övertrött sen istället. Känns som att hon fått svårare att sova/varva ner nu med alla nya intryck. Men nu sover hon iaf, skönt för henneFlört inväntar en sista matning inför natten sen ska jag med sova.

    Hälsa Zeb! Hehe :) Kram på er
    Åhh vad jag känner igen det där med sovandet. Zeb sov också mer innan men nu som sagt, så är det så spännande att va vaken att han glömmer de första trötthets-signalerna och sen blir det gnäll och övertrötthet. Har varit ganska mycket gnäll här hemma de sista två-tre dagarna så idag testade vi en ny grej. Gick och "nattade" honom vid 13.00 i sängen och sen fick han sova där i lugn och ro till kl.15, sen var han pigg och glad och än så länge (peppar,peppar) har det inte varit något gnäll idag. De är ju så mycket mer med och nyfikna nu och vill va vakna. Får se om det är ett vinnande koncept, så får vi fortsätta med detGlad

    Zeb har inte riktigt gillat sitt babygym innan, tror att han varit lite för liten för det innan. Men idag vart han överlycklig när han fick ligga i det, låg och tittade och sprattlade och skrattade för fullt! Gullungen..

    Min sambo åker ganska mycket skateboard och åker till jkpgs lokal ganska ofta så tänkte att nästa gång han planerar att åka kan jag höra av mig så kan Zeb och jag följa med ner, och passa på att träffa er under tiden han skatar.. låter det som en bra ide??

    Nu ska jag mata lillkillen här, sen ska vi åka en sväng till Zebs farfar=)
    Ta hand om er! och hälsa sötnosen Linnea med.
    Kram
  • s89

    Hej tjejer! Tyvärr så hinner jag inte vara inne här så mkt.. Är inne mer på FB.. :) Hoppas allt är bra med er.

    Kramkram 

  • Miss88

    Hej på er!

    Ett himla tag sen jag var inne här. Jag vet inte om jag skrivit det innan(skyller på amnings-demens) men jag bloggar här.
    Där kan ni följa mig och Zeb=)
    Kram på er alla!

Svar på tråden Någon i Jönköping som väntar sitt första barn runt November/December 2010?