• kirsty

    Shit vad hände?!

    Var så säker på att mensen skulle komma igår eftersom vi bara haft sex EN gång runt ägglossning den här månaden. Började bli fundersam i söndags när jag inte fått någon molvärk vilket jag ALLTID får dagen innan mens och jag har fått mensen på timmen exakt sen jag var 14. När jag inte fick någon mens igår och heller ingen molvärk så började jag bli nervös men tänkte vänta tills idag att testa. Men så var jag in här på FL och läste trådar och kunde inte hålla mig utan testade igår på kvällen. TVÅ streck, TVÅ tydliga streck, absolut inget spökstreck! Höll på att svimma av lycka. Tog ett nytt test nu på morgonen och två streck där också, var helt knäsvag när jag väckte min sambo och grinade "Jag är GRAVID!!!".

    Så jävla glad är jag! Lite taskig tajming då jag kommer påbörja en ny anställning i december men det får väl vara så då. Jag är gravid och det finns något där inne! Måtte den stanna kvar där nu så tittar h*n ut i slutet på mars/ början på juni.

  • Svar på tråden Shit vad hände?!
  • Taurus

    när är du beräknad? slutet på mars början på juni? :P hihi.. GRATTIS hur som helst, härligt härlgit, jag håller båda tummarna för er

  • ekke
    Taurus skrev 2010-07-20 11:47:53 följande:
    när är du beräknad? slutet på mars början på juni? :P hihi.. GRATTIS hur som helst, härligt härlgit, jag håller båda tummarna för er
    TS har redan fått gravidhjärna :D
  • kirsty
    Taurus skrev 2010-07-20 11:47:53 följande:
    när är du beräknad? slutet på mars början på juni? :P hihi.. GRATTIS hur som helst, härligt härlgit, jag håller båda tummarna för er
    28 mars enligt fls uträknare och jag vet ju när sexandet ägde run så.... :D
    Åå, jag är bara fånglad och läääängtar efter att få berätta för hela världen! Enda nackdelen är väl att vi troligen får skjuta upp bröllop som var planerat i juni nästa år men det kan man ju leva med ;)
  • kirsty

    Men gud jag är ju helt koko, fattade inte alls vad ni menade förrns nu när jag satt i bilen påväg hem efter att ha handat -juni kommer ju inte efter mars, utan efter maj Cool Slutet av mars-början av april ska det ju stå och inte juni, så länge får vi verkligen hoppas att den inte vill bo kvar där inne. Jag som aldrig brukar vara virrig.

    Klart vi ska gifta oss ändå men det blir nog att skjuta på det till framåt hösten, tror inte vi kommer kunna koncentrera oss på att planera bröllop om det tittar ut en liten ett par månader innan ;)

    Tackar för gratulationerna!

  • bmgbg

    underbart att läsa! de där två strecken är fantastiska att se =) stort lycka till!

  • kirsty

    Tack så mycket! Underbart att kunna dela sin glädje med någon nu medan vi fortfarande är hemliga för nära och kära... Jag bara fånler hela tiden och får plötsliga tvångstankar om att berätta för kassörskan på ICA eller tiggaren på stationen att JAG ÄR GRAVID :D Känner mig helt tossig.

Svar på tråden Shit vad hände?!