• Sophiebysophie

    Ni tjejer som är runt 167cm långa, hur mycket väger ni? Som anser er vara smala?

    Som rubriken lyder

    Ni tjejer som är runt 167 cm långa, hur mycket väger ni? Som anser er vara smala.

    Håller på att gå ner i vikt..

  • Svar på tråden Ni tjejer som är runt 167cm långa, hur mycket väger ni? Som anser er vara smala?
  • Purpurbräcka

    168 cm och ca 55 kg. Under vinterhalvåret har jag lite extra fett i maten för att inte bli för mager. På sommaren väger jag 58-61 kg.

  • Sophiebysophie

    Tack för era svar tjejer, jag håller på att gå ner i vikt. Har gått ner 6.5 kg hittils på snart 3 veckor. Kör Cambridgekuren. Har 14 kg till att gå ner till den vikten jag hade tänkt mig, som jag kommer ihåg att jag trivdes med. Men det är ändå 5-10 kg mer än vad ni väger som är ungefär lika långa som mig.. Så får se om jag kanske kör ett par kilon extra.

  • PetraD
    Sophiebysophie skrev 2011-01-22 15:42:11 följande:
    Tack för era svar tjejer, jag håller på att gå ner i vikt. Har gått ner 6.5 kg hittils på snart 3 veckor. Kör Cambridgekuren. Har 14 kg till att gå ner till den vikten jag hade tänkt mig, som jag kommer ihåg att jag trivdes med. Men det är ändå 5-10 kg mer än vad ni väger som är ungefär lika långa som mig.. Så får se om jag kanske kör ett par kilon extra.
    grattis till bra viktnedgång!!
    men alla är ju så olika i kroppen så det som passar andra kanske är för lite för dig
  • lojsan

    Jag är 168 och vägen 52....lite för lite, men händer inget när jag äter....kan äta pixxa i ett helt år utan att vikten skulle förändra sig..

  • OrdinaryMe

    167 och brukar när jag inte är gravid väga ca 64 kg, jag är inte pinnsmal men inte fan är jag tjock heller.. aldeles lagom Glad försöker jag banta (vilket jag i min dumhet gjorde en gång) så försvinner bara mina fina former, först brösten sen höfterna så ser jag ut som en formlös fyrkant istället Tungan ute

  • Liiiiisen

    Hej! Vill bara säga att jag hoppas att ni alla känner er nöjda med era kroppar som de är! Eftersom att vi har så snedvridna normer och kroppsideal så tänker vi alla extra mycket på våra kroppar! Men din kropp är fin som den är, jag lovar dig! Kram på er alla??

  • Mooomin

    Jag är 167cm och har vägt allt mellan 55kg-99.8kg. När jag vägde 55kg var jag smal, slank, då var jag också 17 år. Nu, innan min graviditet vägde jag 80kg, mest muskler, anser mig vara "normal-smal", vältränad men fortfarande med lite hälsosamt hull på kroppen.

  • miliahty

    Jag är 170 och väger 47-48 :) Tycker att jag är okej men skulle gärna vilja ha lite större rumpa och bröst. Jag har rätt breda höfter och det ser lite opropotioneligt ut när benen är som stickor


    en orolig själ är en levande själ
  • Duärvackersomduär

    Jag är född 2002 är 168cm lång och vägde 64 under ca ett år, jag ansåg mej verkligen inte som tjock men jag hade ändå fett som syntes när jag satt ner. Nu äter jag medikinet för min adhd och har haft svårt med min aptit i ett års tid å nu har jag gått ner 15 kg på ca 3-4 veckor. Tränar inte äter oftast bara middag försöker nu att äta tre mål om dagen.

    Jag väger alltså 49kg och är 168cm mitt fet finns de pyttelite av men jag tycker själv att jag e lagom smal å om jag blir smalare så kommer jag va för smal, alltså satt man ser ben i magen.

    Man ska inte tänka på sin vikt. Man ska äta de man vill å de man tycker om sen va andra tycker ska man inte bry sej om. De e din kropp och du e fin exakt som du är:)

  • lollize

    Hej! jag är 166-167 cm och väger 55-56 kg. Jag tror att det varierar ändå beroende på benstomme osv.

Svar på tråden Ni tjejer som är runt 167cm långa, hur mycket väger ni? Som anser er vara smala?