• pinglan2012

    VAR pierca sig i Norrland?

    Jag vill ha tips på bra och seriösa piercingsställen i Norrland (låt säga mellan Luleå-Sundsvall), helst med egna erfarenheter. Skrattande

     

  • Svar på tråden VAR pierca sig i Norrland?
  • pinglan2012
    MiniRocker skrev 2013-02-19 01:18:16 följande:
    Taurus eller shanti skulle jag rekommendera :)

    Har Shanti någon hemsida? 

    Är det bara en tatueringsstudio? När jag googlar ser det ut som att de även säljer kläder??
    Cornellia skrev 2013-02-19 01:33:08 följande:
    Left hand tatto i piteå.

    Piercar de också? Har hört att de är grymma på tatueringar iaf
     
  • drömmer om ett barn
    pinglan2012 skrev 2013-02-19 10:53:27 följande:

    Piercar de också? Har hört att de är grymma på tatueringar iaf
     

    Hej pinglan! Glad Piercade mig på LHT för 14 år sedan men är osäker på om dom sysslar med sånt fortfarande. Står ingenting på hemsidan iallafall. Kika på Facebook om du är medlem där. Rekommenderar Sanna om du funderar på en tatuering i framtiden, hon är fenomenal!
  • Cornellia
    pinglan2012 skrev 2013-02-19 10:53:27 följande:

    Har Shanti någon hemsida? 

    Är det bara en tatueringsstudio? När jag googlar ser det ut som att de även säljer kläder??


    Piercar de också? Har hört att de är grymma på tatueringar iaf
     
    Nu är det visserligen några år sedan, men när jag piercade näsan så gjorde dom det.
  • pinglan2012

    drömmer om ett barn skrev 2013-02-19 19:55:17 följande:

    Hej pinglan! Glad Piercade mig på LHT för 14 år sedan men är osäker på om dom sysslar med sånt fortfarande. Står ingenting på hemsidan iallafall. Kika på Facebook om du är medlem där. Rekommenderar Sanna om du funderar på en tatuering i framtiden, hon är fenomenal!

    Hejsan Drömmer om ett barn! Glad

    Tack för svaret! Ja, har faktiskt funderat att tatuera mig där men deras köer är ju extremt långa! Så synd att det ofta är bokningsstopp också, jag brukar alltid pricka in att hitta av när det just blivit bokningsstopp.
    Cornellia skrev 2013-02-19 20:14:25 följande:
    Nu är det visserligen några år sedan, men när jag piercade näsan så gjorde dom det.
    Ja, då är det kanske värt att kontakta dem iaf. Man kan ju alltid fråga Glad
      
Svar på tråden VAR pierca sig i Norrland?