• Anonym (kännersigdum)

    Vem e troligast pappan ?

    Usch, fy, panik :( !



     



     Vill ha ett svar på vad ni tror och vad som kan vara troligast i frågan :). Så därför lämnar jag inga saftiga detaljer som e oviktiga här.

    2:e Maj.....mensens första dag

    8:e Maj.....mensens sista dag (väääldigt lite de 2 sista dagarna)

    9:e Maj.....hade sex med (killen vi kallar) X (mitt sunda förnuft borde sagt åt mig att det egentligen inte finns något som heter säkra perioder!!!!!)

    15-16:e Maj...ÄL

    27:e Maj....negativt gravtest

    29:e Maj....svagt positivt gravtest

    Borde få/fått mensen i morgon 30:e Maj. Har en menscykel på 27-29 dagar

    Har haft sex med pojkvännen regelbundet innan o efter den 9:e och speciellt runt ÄL, då jag e som kåtast =P och även efter.

    Detta handlar inte om att jag varit otrogen mot min pojkvän, han e fullt medveten.
    Dock vet han inte att jag testat positivt än, men ska givet berätta fortast möjligt! Det lutar åt abort oavsett, då det ändå e svårt att avgöra vem som e pappan. Men 

  • Svar på tråden Vem e troligast pappan ?
  • Aleksandra Barnmorska

    Hej!
    Tyvärr kan man aldrig säga vem som troligtvis är pappan när samlagen skett innan äl. Spermier lever i uppemot 6 dagar i slidan. Då du haft flest samlag med din partner och närmast sannolikheten att chansen är större att han är pappan men den andra killen kan inte uteslutas, dock inte mycket större.

    Mår du dåligt över detta kan du ringa mvc och prata med din bm som har tystnadsplikt, hon kan även hjälpa dig att komma i kontakt med en kurator,

    lycka till

Svar på tråden Vem e troligast pappan ?