• Aniiee

    Om man inte finns så finns man inte - fråga mig vad ni vill

    Om någon har märkt det så har jag tråkigt. Fråga mig något så jag har mindre tråkigt.

    Onödig information:
    Jag har skrivit 5 character sheets idag
    Jag har två filer (en word och en excel) som heter "Gå runt Sverige"
    Jag har en mapp på skrivbordet som heter: "Dokumentmapp - Originalet Suger"
    Jag har en mapp i den mappen som heter "Filmigheter"
    Jag har laddat ner över 400 böcker från Project Gutenberg
    Jag har en mapp med bilder på kursinnehållet i alla nationella gymnasieprogram, utom tre,,,,,
    Jag har en mapp fylld med 300 recept, med annoteringar och näringsvärde och prisuppgifter, samt 4 dokument där som heter "Food inspired by my books/movies and TV/games/writing
    Jag har notböckerna till alla Final Fantasy Piano Collections
    Jag har en fil som heter "Everything I've ever written". Den är bara 54 sidor..... för jag är lat.
    Jag har en mapp som heter "Speligheter". Mest använda dokumentet i den mappen är "Battle net restore codes"......
    Jag har en gång skrivit ett text-spel, bara för att testa hur man gör. 
    Jag har 45 ikoner på mitt skrivbord. Det är rätt lite, jag rensade nyss.
    Jag har en mapp på mitt skrivbord som heter "Crosstitch and multichange" och en som heter "More crosstitch and multichage"
    Jag har 104 mappar i min musikmapp. Av de är 59 tv-spelsmusik och 31 J-Rock. Resten är Disney.....
    Min bildmapp innehåller över 200 000 bilder.
    Jag har 12 program pinnade till min task bar. Jag använder 4 av dem....
    Just exakt nu är Sera från DAI bakgrundsbild. Men jag föredrar Dorian....


    Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-01-20 19:20
    Jag läser och läser om massor av saker här på FL och har kommit fram till en sak: Jag är uppenbarligen lite av ett freak/en alien. En hel drös trådar jag läst senaste veckan där folk är väldigt negativa/positiva och jag är antigen: Och? eller: Jag tycker inte alls som majoriteten i den här tråden. Eller bådadera samtidigt....

    Som sagt, lite alien-varning på mig.,,,,
  • Svar på tråden Om man inte finns så finns man inte - fråga mig vad ni vill
  • Aniiee

    Mer onödig information:

    De flesta tror att Andromeda-galaxen är den som är närmast Vintergatan. De som tror det har 2 fel:

    1) De missar att specificera VILKEN Andromeda-galax de tror är den som är närmast Vintergatan. Det finns inte mindre än 40 Andromeda-galaxer.

    2) Canis Major Dvärg-galax är närmast vintergatan. Eller möjligen Sagittarius Dvärg-sfär.


    Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
  • Aniiee
    Konservativ skrev 2016-01-11 12:21:43 följande:

    Varför har du inget att göra du som är astroingenjör och "praktisk ingenjör"?


    Jag är inte ingenjör. Jag har ett par fysikutbildningar. Eg är jag kock.
    Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
  • Aniiee
    Konservativ skrev 2016-01-11 12:21:43 följande:

    Varför har du inget att göra du som är astroingenjör och "praktisk ingenjör"?


    Och jag har inget att göra för att, om det på något sätt undgått dig, är "cancer"sjuk och spenderar många timmar att vara det.
    Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
  • Konservativ
    Aniiee skrev 2016-01-11 12:30:33 följande:
    Och jag har inget att göra för att, om det på något sätt undgått dig, är "cancer"sjuk och spenderar många timmar att vara det.
    Det hade undgått mig. Hoppas att det blir bättre.
  • Crash Man
    Aniiee skrev 2016-01-06 02:10:34 följande:

    Jag har notböckerna till alla Final Fantasy Piano Collections


    Jag älskar musiken till final fantasy.

    Vilken låt tycker du är bäst Theme of Love, Terras Theme eller Eyes on Me?
  • Aniiee
    Crash Man skrev 2016-01-16 02:17:23 följande:
    Jag älskar musiken till final fantasy.

    Vilken låt tycker du är bäst Theme of Love, Terras Theme eller Eyes on Me?
    Terras Theme, helt klart. Älskar  Eyes on me också, men Terra slår det. Theme of Love är en riktig downer.... (fast bra!)

    Har du hör vocal-versionrrna av Theme of love (Hikari no naka E) och Terra's theme (Wanderer of time)? Om inte, leta reda på dem på youtube.
    Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
  • Anonym (Undrar)

    Detaljminnet? Varför är det så viktigt att lägga ut detaljer istället för helhet?

  • Crash Man
    Aniiee skrev 2016-01-16 13:14:45 följande:

    Terras Theme, helt klart. Älskar  Eyes on me också, men Terra slår det. Theme of Love är en riktig downer.... (fast bra!)

    Har du hör vocal-versionrrna av Theme of love (Hikari no naka E) och Terra's theme (Wanderer of time)? Om inte, leta reda på dem på youtube.


    Jag har hört dem båda. Köpte faktisk skivan Pray original på eBay för en herrans massa år sedan tillsammans med massa annan tv-spels musik. Har över 100 skivor original.

    Bland annat alla Final Fantasy Soundtrack, alla Dragon Quest soundtrack och alla Castlevania soundtrack.
  • Aniiee
    Crash Man skrev 2016-01-16 14:19:34 följande:
    Jag har hört dem båda. Köpte faktisk skivan Pray original på eBay för en herrans massa år sedan tillsammans med massa annan tv-spels musik. Har över 100 skivor original.

    Bland annat alla Final Fantasy Soundtrack, alla Dragon Quest soundtrack och alla Castlevania soundtrack.
    sweet =)
    Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
  • Aniiee

    Jag läser och läser om massor av saker här på FL och har kommit fram till en sak: Jag är uppenbarligen lite av ett freak/en alien. En hel drös trådar jag läst senaste veckan där folk är väldigt negativa/positiva och jag är antigen: Och? eller: Jag tycker inte alls som majoriteten i den här tråden. Eller bådadera samtidigt....

    Som sagt, lite alien-varning på mig.,,,,


    Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
Svar på tråden Om man inte finns så finns man inte - fråga mig vad ni vill