• sasaty87

    hjälp, brunkräm foundation

    Hej!! Är en mamma på 28 år. Kan kvitta egentligen :) har använt mousse foundation från mabyeline, tror ja d är, nu i hur många år som helst. Trött på den , och på att de ser uut som glitter i den, har golden nyans och för sig. Någon som har tips på bästa brun kräm foundation? Gärna på någon bra rouge/blush oxå.

    Tack ! :)

    Sandra

  • Svar på tråden hjälp, brunkräm foundation
  • himlakropp

    isadora cushion foundation har jag haft någon månad är jättenöjda och l'oreal le blush har jag använt i flera år :)

  • Duckan

    Om det är i budget-klassen vi ska hålla oss har jag  börjat använda mig av Maybellines Fit me foundation. Den täcker bra, mer om du vill bygga på. Finns i ganska många nyanser.
    Rouge är inte jag kräsen på. Benefit, nars, H&M´s egna, Maybelline, vad som duger åt mig.

  • Lussekatta

    Om du vill ha maximal täckning kan jag verkligen rek. Max factor 3 in1 foundation. Den täcker jättebra. Använder den dagligen.
    Det ska vara primer,concealer,foundation i ett. Lite tjockare konsistens.
    Annars gillar jag även maybellines Fit me. Den är betydligt lättare men inte lika täckande och hållbar en hel dag.

  • Duckan

    Kom på ett till tips i budget-klassen, Lumenes Long Wear Blur Foundation. Den täcker bra. Om har använt Golden på Maybellines kan jag tänka mig at du ska välja nummer 3 här som har en lite gulare ton i sig.

Svar på tråden hjälp, brunkräm foundation