Humlan0 skrev 2018-06-29 05:34:40 följande:
Jag vet knappt vart jag är nu men jag gjorde ET 9/6. Lördagen 23/6 fick jag en blödning som var ganska riklig men inga floder. Då tänkte jag att det var mensen men gjorde ändå ett test och då var det ett plus!! Så det är också en sak som oroar mig, om det var ett tidigt missfall. Blödningen varade i en dag ungefär. Igår var min riktiga testdag och tack och lov är testet mycket starkare, men jag fick inte tid för ultraljud förrän 25/7 vilket känns som en evighet. Nu kan jag då och då få en blödning som blir som en femkrona och jag tänker hela tiden att det sla vara början på floden...
Hej! Du kanske inte läser här längre men jag chansar :) Jag är nyfiken på hur det gick för dig då jag är orolig för en blödning jag fick igår på RD8, eller då var det bara lite brunt och idag på RD9 så blöder jag färskt blod. Men det är inte som mens utan en vattning blodig sådan. Jag har dock mensvärk så jag tänker att det är mensen ändå, även om den beter sig konstigt. Men det är verkligen så att hoppet är det sista som lämnar en...