• Anonym (Blir knäpp)

    Vad vill han?

    Jag vill börja med att säga, döm mig inte.
    Har du bara skit att kasta på mig svara inte då. 

    För några år sedan hade jag en lång kk relation med en yngre man. Vi bröt upp när han blev kär i en jämnårig tjej som han idag är sambo med. Under de år sedan vi bröt har vi hörts sporadiskt. På hans iniativ. I höstas hördes vi och hade ett långt, djupt samtal. Kändes som ett farväl. Ett halvår har nu gått och häromdagen la han åter till mig på en chatt app vi oftast använt oss av. Vi började chatta. Han fortfarande i sin relation. Han vill träffas. Så klart jag med. Samtidigt vet jag att det är jag som blir sårad igen. Ett, tu, tre är han "borta" igen. Blir inte klok på han. Vad vill han mig? Varför vill han träffa mig igen? Hans tjej är perfekt i mina ögon. Vad saknar hon? 

  • Svar på tråden Vad vill han?
  • Anonym (.)
    Anonym (Fel!) skrev 2022-04-25 20:43:26 följande:
    Är det elakt att tycka att otrohet är fel?
    Anonym (Blir knäpp) skrev 2022-04-25 20:48:44 följande:

    Som vanlig fel att skriva på FL...och inte kan man ta bort inlägg heller.


    Vilken kommentar uppfattade du som elak? Tror ingen vill dig illa, tvärtom. Det där är en dålig man men det är hans flickväns problem, inte ditt. Dåliga män ska man hålla sig undan. 
  • Anonym (Uh)

    Är i lite samma situation. 


    ska man se på det nyktert så är det som de andra nämner. De hör av sig för de vill ha omväxling, sexuellt alltså eller när de är trötta på/bråkat med frun. Sen får de väl dåligt samvete och håller sig undan tills nästa gång de är kåta nog för att skita i moral och värderingar. Från en till en annan, sjunk inte till den nivån fler gånger. Jag har slutat napp på mins försök sen ett bra tag tillbaka. Han är hennes problem oc gissar han faller dit igen med någon annan längre fram. 

  • Anonym (Blir knäpp)
    Anonym (Uh) skrev 2022-04-25 21:29:45 följande:

    Är i lite samma situation. 


    ska man se på det nyktert så är det som de andra nämner. De hör av sig för de vill ha omväxling, sexuellt alltså eller när de är trötta på/bråkat med frun. Sen får de väl dåligt samvete och håller sig undan tills nästa gång de är kåta nog för att skita i moral och värderingar. Från en till en annan, sjunk inte till den nivån fler gånger. Jag har slutat napp på mins försök sen ett bra tag tillbaka. Han är hennes problem oc gissar han faller dit igen med någon annan längre fram. 


    Det är bara så svårt. Hjärnan säger det du skriver, men hjärtat något annat.
  • Anonym (Carinata)

    Vad vill du ha för svar då som inte är en elak kommentar. Det är inte elakt att berätta att han har dig som en nödlösning. Det kommer aldrig bli annat än en avslutad kk-relation. Ska inte vara annat heller. 


    Eller ta emot honom med öppna armar. Ställ upp så snart han vill ligga. Bli ledsen när han går tillbaka till sin tjej eller drar vidare till nästa blomma. 


    Ställ inte upp som ett levande runkobjekt/fuckdoll. Visa dig själv självrespekt. Säg tack men nej tack. 

  • Anonym (E)
    Anonym (Blir knäpp) skrev 2022-04-25 21:41:27 följande:
    Det är bara så svårt. Hjärnan säger det du skriver, men hjärtat något annat.
    Hur kan hjärtat säga att det är ok att låta sig utnyttjas av någon som struntar fullständigt i en som människa och bara använder en för sina egna syften när han är kåt, uttråkad eller missnöjd...? Självrespekt vore en bra idé där.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Blir knäpp) skrev 2022-04-25 20:48:44 följande:

    Som vanlig fel att skriva på FL...och inte kan man ta bort inlägg heller.


    Kan inte se att någon skrivit något elakt?

    Om elakt är detsamma som att inte ge dig medhåll i allt så borde du kanske vara tydligare med det i din trådstart och skriva att man bara får ge dig medhåll.
  • Wally

    Låter som han har dig som livlina ifall förhållandet skulle ta slut. Bäst tror jag för dig att lämna och gå vidare( om du inte accepterar situationen)


    inget är omöjligt innan motsatsen bevisats
  • Anonym (T)

    Tydligen duger du inte i hans ögon att ha en relation med. Du duger att ligga med. Varför värdesätter du inte dig själv mer?

    Hans tjej borde få veta att han är ett otroget as så att även hon kan dumpa och gå vidare, inte slösa sitt liv på honom. 

  • Anonym (Blomman)
    Anonym (Carinata) skrev 2022-04-25 21:52:37 följande:

    Vad vill du ha för svar då som inte är en elak kommentar. Det är inte elakt att berätta att han har dig som en nödlösning. Det kommer aldrig bli annat än en avslutad kk-relation. Ska inte vara annat heller. 


    Eller ta emot honom med öppna armar. Ställ upp så snart han vill ligga. Bli ledsen när han går tillbaka till sin tjej eller drar vidare till nästa blomma. 


    Ställ inte upp som ett levande runkobjekt/fuckdoll. Visa dig själv självrespekt. Säg tack men nej tack. 


    Inte så lätt att säga nej om attraktion och sexet är starkt. Hade liknande situation men av olika anledningar tog det slut. Vilket känns bra såhär i efterhand. Men lätt att bli beroende av bra srx  .

    Mest en slump jag upptäckte att han hade sambo plötsligt. Han var singel när vi först fick kontakt på en dejtsida.
  • Anonym (Anonym8)

    Vad vill du egentligen höra av oss?
    Du vill älta, analysera och försöka vrida och vända allt till att han kanske kanske har ett uns tvivel för sin sambo och har känslor för dig?

    Innerst inne vet du svaret men du hoppas någon utomstående kommer säga något uppmuntrande till din fördel. Tyvärr är det dock så "enkelt" att du får blocka och gå vidare, du är enbart en leksak och tidsfördriv.

    Hade han haft känslor för dig så hade ni vart tillsammans. Han är tillsammans med någon annan.

  • Anonym (E)
    Anonym (Blomman) skrev 2022-04-29 18:30:26 följande:
    Mest en slump jag upptäckte att han hade sambo plötsligt. Han var singel när vi först fick kontakt på en dejtsida.
    Fast... var han verkligen singel då...? Kollade du upp hur han var folkbokförd t ex? Om han blev sambo ur tomma intet så måste de ju ha varit ett par ett tag först.
  • Anonym (A)
    Wally skrev 2022-04-28 13:15:16 följande:
    Låter som han har dig som livlina ifall förhållandet skulle ta slut. Bäst tror jag för dig att lämna och gå vidare( om du inte accepterar situationen)
    +1
  • Anonym (Blir knäpp)

    Som sagt, dumt att skriva här. Jag vet själv nu. Han tycker mycket om mig, men vi har ingen framtid. Enligt båda. 
    Tack och hej.

  • Anonym (Fel!)
    Anonym (Blir knäpp) skrev 2022-04-30 12:32:18 följande:
    Som sagt, dumt att skriva här. Jag vet själv nu. Han tycker mycket om mig, men vi har ingen framtid. Enligt båda. 
    Tack och hej.
    Ja, tack och hej. Till nästa gång han hör av sig.
Svar på tråden Vad vill han?