• Bishopfinger

    Storträff åt oss på FL

    Skulle det inte vara kul att försöka dra ihop så många som möjligt härifrån fl för en träff. Man skulle kunna boka någon camping någonstans i vårt avlånga land och tillbringa en helg i slutet av agusti tillsammans. Gubbar åker ju på fiskeresor, fotbolsmatcher, motorträffar osv.


    Fem smutsiga små fingrar
  • Svar på tråden Storträff åt oss på FL
  • Novus

    Men är det inte så sm många barn görs? När man är våt?

  • Bishopfinger
    min är nygjord behöver break och träffa andra soffiga mammor
    Fem smutsiga små fingrar
  • Malouise

    Och min har inte ens kommit ut! Blir väl så lagom våt när vattnet går! *asg*


    Näää, jag kan ju ändå inte följa med... snart BF ju! Men ni får säkert jättekul *puff puff*


    (¯`°?.¸ ღ när jag blir stor ska jag sluta växa ღ ¸.?°´¯)
  • sugarbabe

    Vad är det for ålder på era barn? Min dotter är 1,8år och är livlig? är det lämpligt for mig att folja med?

  • anezka
    sugarbabe

    varför inte livlig eller ej jag kan ta med min livliga son på 21 månader, sist vi åkte hadde vi båda barnen med och oj så en kärring skälde ut oss för att vi inte hadde pli på barnen när dom sjöng, vi komenterade bara att ja om du tycker det är lätt att får en 20 månaders sitta stilla och vara tyst så stycker jag att du ska försöka för jag har inte lyckats
  • snillis

    Vi har en tråd där ca 60 mammor med barn födda under hösten -05 är registrerade. Vi hittar på massor av trevligheter, typ knytisluncher, grillfester, pizzabak, promenader etc.
    Hur kul som helst!

  • Bishopfinger

    Finns det fler idéer än camping eller kryssning?


    Fem smutsiga små fingrar
  • mirre2

    oh detta lätt skoligt får jag hänga me?

    Jag har 4barn de e 11år 8år 2år och lillen blir 7månader på lördag fullt hus me andra ord

  • Dhana

    Tjooo hooo !

    Det låter jätte kul.. jag vill oxå med. Fast kryssning, då talar vi UTAN barn va ? Jag e åksjuk och behöver sprit när jag åker , kan inte passa barn då

    Nä, skämt åsido...

    Bra idé förresten !!!

    *KRAMIZ*

  • Dhana

    En annan idé .. typ en djurpark.. eller varför inte skansen T ex...

  • Bishopfinger

    Ja allt låter bra fast kryssning hmmm skulle vara skönt och vara på fast mark när kotten är med Flört


    Fem smutsiga små fingrar
  • Dhana

    mokia6606: jaa, är du oxå lite "harig" för att ha med barn på båtar så

    Landkrabba som jag är föredrar jag att vara på land,
    med eller utan barn

  • thisismylife0

    jag vill! Men helst på land då. Roligt om det blir mycket barn tycker jag. Hoppas inte det blir alltför långt norrut bara. Åt Göteborgshållet röstar jag... ....Hade väl varit superkul om man kunde hyra någon stuga/hus vid en sjö när vi kan campa,grilla och greja.


    *Lev varje dag som om den vore den sista*
Svar på tråden Storträff åt oss på FL