• cocacarro

    ni som jobbar hemifrån!

    skulle vara intressant och höra vad det är för jobb ni har

  • Svar på tråden ni som jobbar hemifrån!
  • axelsmamma

    Xarxa- hur har du fått jobbet som översättare,och hur funkar jobbet??

  • Xarxa

    Axelsmamma, jag "halkade" in på jobbet tack vare min mamma som också arbetar som översättare. Sedan har jag fortsatt på egen hand. Jag jobbar åt olika förlag som frilans. Det innebär att de kontaktar mig om de har en bok som ska översättas och frågar om jag vill ta den. Sedan får jag betalt "per bok" så att säga. Det är ett jobb som passar mig jättebra. Jag får jobba med språk och kan styra över arbetstider själv och kan jobba hemma.
    På tal om något annat - Jag har också en Axel här hemma (född nov förra året!)

  • princess177

    axelsmamma: så ni får ha en egen hemsida, intressant!

  • axelsmamma

    Xarxa- Grattis till din lille Axel i efterskott.Låter som du har ett kul jobb,säg till om dom behöver flera anställda!

    Princess177-Japp man har en egen hemsida som du själv styr över,det är jätte kul.Vad tyckte du om min??

  • princess177

    axelsmamma: den var jättefin!! Skoj... Jag jobbar lite för Forever Living, men det är i ganska liten skala ännu.. Fast det är kul med hälsa och skönhet!!

  • Xarxa

    axelsmamma - tackar

    Japp, ska hojta om de behöver någon Om du är intresserad så kan du ju alltid höra av dig till ett bokförlag. Intresseanmälan brukar de flesta ta emot i alla fall.

  • princess177

    axelsmamma: Jag använder just nu främst aloe vera produkterna. Så har inte tänkt byta ut hudvården på det närmaste...däremot ska jag kika på sminket. Jag är en nyfiken person...

    Funkar det bra annars med homepartys mm?

  • jojosmatte

    gaja- jag var nyss inne på partyline.se och tittade och blev jätteintresserad. Har tidigare jobbat inom tupperware, men det var svårt då att få det att funka...många försäljare inom samma område.... hur ska jag gå tillväga om jag vill prova? bara att fyla i formuläret, eller?

  • Gaja

    ja du får information från mej först som du kan läsa igen vill du jag ska skicka till dej så kan du ge mej din e.mail så skickar jag lite info om du inte vill skriva den här skicka till min inbox.. Och det är inget man bara provar man blir fast för det på en gång hihi dofterna är underbar

Svar på tråden ni som jobbar hemifrån!