• AMA68
    Äldre 3 Sep 11:40
    8921 visningar
    309 svar
    309
    8921

    Kex med smulor

    Blir väl tråd fem-sex nånting och vi firade väl egentligen ettårsjubileum nu i augusti?

    Eftersom vi flera gånger sagt att gruppen är på bristningsgränsen vad gäller "medlemar" så döpte jag nya tråden lite kryptiskare så kanske den inte lockar lika mycket och vi slipper göra folk besvikna genom att avböja deras deltagande?

    Fridens flickor!!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-29 23:53:20:
    Nya tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m14874034.html

  • Svar på tråden Kex med smulor
  • timmer­backa
    Äldre 17 Sep 15:24
    #71

    Ama

    Kanske inte.. jag har ingen statestik Men jag känner fler som har använt det än som inte haft det.

    Malin1971


    Jepp...av "magsjukan" kom en tand Så nu har han 2 synliga gaddar...innan kunde man bara ana den.


    Våran lokala solstråle
  • M73
    Äldre 17 Sep 16:30
    #72

    Får avstå från fika imorgon. Hela familjen är förkylde (nu igen!) och inatt var H så rosslig, febrig, olycklig och hysterisk så att vi var inne på barnakuten för koll. Som tur var så vände det på väg in så hon piggnade till och var sig själv när vi väl fick träffa läkaren. Lite snopet kanske men skönt att få det kollat.
    så i natt har jag sovit mellan klockan fem på morgonen (när vi var hemma igen) och till tio. Hoppas att det kan bli lite normalare tider nu...
    Hon verkar på bättringsvägen nu iaf men hostar och väsandas som en gammal gubbe.

    Nästa fika 18/9-06 kl. 13.00 Arkarden(där ni var förra ggn)

    1. Jenny & Thea
    2. Sara & Fernanda
    3. Hanna & Isak
    4. Nina & Linus
    5. Anna & Ville
    6. Anncharlotte & Isabelle
    7. Malin Viktor
    8. Monica & Simon
    9. Sofie & Elsa

  • Äldre 17 Sep 19:19
    #73

    Ska verkligen bli kul med fika imorgon! Vi kommer lite senare eftersom vi ska till BVC först, och stannar nog bara en kort stund (ha, det vet man ju hur det brukar bli med det... ) eftersom Isak just varit lite snuvig. Jag tror inte att det smittar eller så, annars hade vi ju såklart hållit oss hemma från fikan, för att inte smitta ner er andra!

    Nu ska vi stoppa lille skrutt i säng.

  • Virre7­9
    Äldre 18 Sep 00:36
    #74

    Lutar nog åt att vi inte kommer måste plocka ur två köksskåp samt alla gardiner samt blommor i fönstrena för de kommer och ska få ordning ventilationen och byta lister i fönstrena på tisdag. Sen är inte Albin helt pigg än från förskylningen hostar väldigt mycket än. Men hoppas på nästa gång.

    Ha det jättetrevligt på fikat

    Kram Veronica & Albin


    Älskar min familj.
  • fiee
    Äldre 18 Sep 10:36
    #75

    Halloj!

    Tyvärr måste vi dra oss ur fikastunden i dag i sista stunden. Elsa är förkyld IGEN (3dje gången på 2 månader) med en mkt hemsk hosta och vi vill ju inte smitta alla små sötnosar. Hoppas det blir fika snart istället.

    Kram på Er.

  • timmer­backa
    Äldre 19 Sep 19:42
    #76
    Sara

    Linus vagn är en Brio ZENIT
    Våran lokala solstråle
  • Jera
    Äldre 19 Sep 19:58
    #77

    Hej allihopa!

    Tack för en som alltid trevlig fika igår!!!!

    Vi pratade igår om att gå och bada på Valhallabadet. Vad sägs om att testa på det nu på torsdag klockan 14.30.

    Jag skriver upp en lista så kan de som vill följa med skriva upp sig:

    Jenny & Thea
    Anna & Ville

  • AMA68
    Äldre 19 Sep 21:07
    #78

    Skröt ju igår om att Ville aldrig varit sjuk...
    Det fick jag äta upp.
    Började med kink och feber i natt och nu har han 39.2, ont i halsen, snuva och är såååååå ynklig.
    Han är verkligen sjuk som en hel karl!!
    Hoppas det är snabbt övergående och att det som molar i min egen hals och skalle är sömnbrist och inte början på det Ville har?

  • timmer­backa
    Äldre 19 Sep 21:12
    #79

    Hoppas Ville kryar på sig... !!

    Jag hoppar över badet på torsdag..ska tandinfo på BVC & sedan till ÖF.
    Men med min onda tå vill jag inte hålla igång allt för mycket.


    Våran lokala solstråle
  • M73
    Äldre 19 Sep 22:05
    #80

    Är det nån som går på bokmässan på fredag? planerar en sväng men vet inte hur länge man orkar med barnvagn i trängseln.

Svar på tråden Kex med smulor