• AMA68

    Kex med smulor

    Blir väl tråd fem-sex nånting och vi firade väl egentligen ettårsjubileum nu i augusti?

    Eftersom vi flera gånger sagt att gruppen är på bristningsgränsen vad gäller "medlemar" så döpte jag nya tråden lite kryptiskare så kanske den inte lockar lika mycket och vi slipper göra folk besvikna genom att avböja deras deltagande?

    Fridens flickor!!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-11-29 23:53:20:
    Nya tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m14874034.html

  • Svar på tråden Kex med smulor
  • Underbarson

    Malin, ja det är jättejobbigt detta med sömnen men ni verkar ju få bra hjälp på BVC. Vi får ingen hjälp på KUngshöjd och när jag nämnde för läkaren om sömnsvårigheten så frågade hon om han åt på natten vilket han gör en gång runt midnatt. Då sa hon bara "då får han sluta äta på natten" men inte ngt råd om hur vi ska få honom och sluta etc. Men å andra sidan, när jag efter hans sju veckors kolikanfall sa till sköterskan vi hade att det var nåt fel (vi visste inte om det var kolik eller ej) och henne svar var...."men hur ska jag veta vad det är"....mmmm.....undrar varför vissa jobbar på bvc!!!!

    Nåja, Ama tyvärr kan vi inte heller bada på fredag. Sambon har köpt sig (svindyr) platt tv och jag har lovat honom att invänta den på fredag och vi vet inte när dom levererar den. Sen har jag dubbelbokat mig...jag och en väninna ska börja göra smycken ihop och måste beställa massa tillbehör. Förhoppningsvis kan man nästa fredag....

  • Underbarson

    Förresten Malin ge inte upp...vi är inne på 7e månaden av nästan total sömnbrist men å andra sidan så kanske vi började ändra på det lite för sent...

  • timmerbacka

    Sömnbrist

    Jag gick häromdagen in på forumet här med 1 åringar..Linus är ju snart 1 år
    Och det enda de skrev om var just Sömnproblem!!!

    Är så glad att min lille terrorist bara strular på dagtid men sover hela nätterna. Men jag ska vara lyckig om jag har 20 min. "ledigt" mellan 7-20

  • Coco33

    Hej här inne!

    Evigheter sedan jag var här känns det som. Vi har varit två veckor på Rhodos och haft det hur bra som helst. Toppen väder, solat, badat och haft det så skönt.

    Det funkade jättebra att flyga med barnen, John sov halva tiden av flygresorna och var lugn och glad. Han fick tand nummer tre och fyra då vi var iväg. Lärde sig att sätta sig själv och står och gungar i krypställning.

    Nu ska jag passa på att laga lite mat eftersom han sover en stund nu.

    Kram, é det någon fika planerad? Skulle vara kul att få se er igen


    Älskar mina tre underbara barn
  • AMA68

    Coco: Vi ska fika kl 13 på Valhalla på fredag.
    De som sen har lust att hänga på badet gör det också.
    Vore kul om ni kom!!
    Onekligen länge sen vi sågs.

  • Underbarson

    Har ni förresten gjort en lista på vem som kommer på fredag?? För nu säger sambon att jag kan vara ute i stan bara jag kan ta mig hem på en timme om tvn kommer....

  • Coco33

    Kanske kommer till Vallhalla på fika imorgon, om jag får med mig Emilia.
    John har ju inte så mycket att säga till om ännu. Glad


    Älskar mina tre underbara barn
  • Underbarson

    FASIKEN....var på Nordstan idag med en väninna....var på Lindex runt 17 och handlade sen vidare till PoP. Åkte sen upp till H&M och skulle då handla och upptäckte att min plånbok är borta!!!!!
    Har spärrar på banken, spärrservice, vägverket, UC etc...fy farao vad jobbigt och jag kan inte med säkerhet säga om den är stulen el inte...1a gången i mitt liv detta händer och tappat kan jag inte gjort (tror jag)...suck...omständigt med allting

Svar på tråden Kex med smulor