• Shagwell

    Vad är det pinsammaste era barn sagt/gjort?

    jag bara undrar, ni vet ju talesättet "Från barn & gamla får man höra sanningen" och det ligger nå´t i det.
    Min dotter är för liten för att kunna säga/göra något pinsamt - än....men jag vill gärna höra era små episoder!!!

    Grannpojken kom på föräldrarna när de hade sex, han stannade och tittade en stund, föräldrarna flög ifrån varandra och sade väl nå´t i stil med mamma och pappa kramas, men så satte pojken händerna i sidan och ropade "Jag vet nog vad ni gör och snuskigt är det!!!"

    Eller flickan som i kön puttar bort sin mamma som vill ha en puss med orden "usch nej jag vet vart den munnen har varit" :-0

    Kom igen, dela med er nu!

  • Svar på tråden Vad är det pinsammaste era barn sagt/gjort?
  • Kribeng

    Vi har ett kloster i stan och när min bror var liten och såg en av nunnorna gå på stan i full mundering utropade han: Titta mamma!...Batman!

  • Bubbi

    Förra sommaren stod vi i kö till en toalett som hade vääääldigt tunna dörrar (man hörde allt folk sa därinne).Så när jag och Ida (då 4½ år) går in på toaletten så säger jag- Mamma ska bara kissa (men i själva verket så ska jag göra nr.2.....) Försöker då se så naturlig ut som möjligt, men Ida utbrister MAMMA, BAJSAR DU??? Såklart på det tysta och diskreta sättet som barn har Jag skämdes ganska mycket när vi gick ut från toaletten...

  • mludvigs

    Hörde på bussen:

    En typ 3-åring klev på med sin pappa. 3-åringen började fråga en massa av typen - varför är Globen vit, varför kör busschaffisen bussen osv osv. Pappan tittar på sonen pch säger : du har ju lovat att inte tjata. Sonen är tyst i säkert 10 sekunder innan han börjar fråga en massa igen. Pappan tittar lite strängt på sonen igen och säger: Men....du har ju lovat.
    Till svar får han:
    Lova och lova - du har ju lovat mamma att aldrig kissa i vasken nåt mer!

    *pling* pappan trycker på stopp-knappen och de går av vid nästa hållplats.

    Jag kan lova att ALLA på bussen vek sig dubbla av skratt!

  • Piaf

    norsken75:



    Ja jag hade en grej för ett litet tag sedan.
    Jag var och besökte ett dagis dit jag vill flytta min son. När vi satt ute och drack kaffe, alla barnen och fröknarna, så lyfte plötsligt Tristan på min kjol och sa "titta, här är mammas snippa".

    Det kändes sådär

  • minime

    Det här är inte pinsammt men väldigt roligt och sött...

    Vi var i lekparken igår(FULL av folk och barn, min dotter 2 1/2 ställer sig upp på en sten...med händerna kupade runt munnen skriker hon så högt hon kan. TOOOOMMMY::::ANNICKA!!!!!!!

    hahahhaha.....hon härmade Pippi

  • Piaf

    mludvigs:


    Jag hade en klassiker också.
    Sitter och dricker kaffe i mitt kök på tredje daten med han som idag är min sambo. In kliver min treåring med en "massagestav i handen" och säger "mamma, vad är det här för något"?

    Jag trodde jag skulle dö

  • Piaf

    minime:

    Ursött!

    Min sambo var och handlade för några veckor sedan. Så sitter Tristan i framstolen på vagnen och envisas med att sparka pappa på benen. Pappa säger till flera ggr och tillslut ordentligt.
    Då byter Tristan taktik. Högt och tydligt säger han "pappa, nu har du slagit mig flera ggr idag, jag vill att du slutar"

  • lollajapp

    Min son på 4 år kom på mig och min sambo med att ha sex (han liggandes på min rygg). Vi trodde ju att han sov eftersom detta va ganska sent och han brukar aldrig kliva upp på nätterna. Han frågade vad vi höll på med och vi kom med förklaringen att sambon masserade min rygg. Han godtog den förklaringen iallafall. Några dagar senare så kom hans farmor och skulle hämta honom och hon berättade att hon hade lite problem med ryggvärk, då va sonen snabbt framme och sa att han kunde massera henne för han hade ju sett hur min sambo hade gjort. Han berättade ganska utförligt hur också. Den som blev mest generad var nog farmor just då.

    Sen har vi pratat lite grann med honom vart bebisar kommer ifrån och att bebisen finns i mammans mage innan den kommer ut. Sen gick han omkring i flera dagar och berättade för alla att han visste vart bebisar kom ifrån och att man inte får plåster fast det gör ont när bebisen ska födas. Detta sa han högt och tydligt i bussen till min syster en gång också och vi fick ganska många blickar på oss hela vägen till stan.

  • Norsken75


    Åh vad härligt att få skratta..
    Även en tusenmilafärd börjar med ett steg
  • Tumme Lisa

    Ett barn på min förskola får syn på en gravid kvinna och hennes man, och utbrister:
    Jag vet vad dem har gjort!!!! (pekar på kvinnan)

Svar på tråden Vad är det pinsammaste era barn sagt/gjort?