• Annika 1983
    Äldre 20 Sep 20:28
    28748 visningar
    9 svar
    9
    28748

    Vad säger Erat kärlekshoroskop? :-) (obs länk i TS)

    VAd säger erat kärlekshoroskop ? Kopiera o klistra in om ni vill dela med er förståss . Komentera gärna resultatet . http://www.hemmetsjournal.se/hj/Horoscope.aspx?id=5572
    Jag är Vädur o Mogge är Jungru
    Så här ser vårt kärlekshoroskop ut :
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Ni har det gott tillsammans och litar och stöttar varandra. Ja, så ser stjärnorna det och de tror på att ni kan få kärleken att fungera på ett rart sätt. Stjärnorna tror även att ni två kan ha mycket mer än erotik i gemenskap. Det är nästan så att man tror att ni två älskar att stötta varandra i nästan allt vad ni kan tänkas hitta på. Så en gemensam framtid mellan er två det känns vara rätt.

    -------------------------------------------------------------------------
    Än så länge stämmer det väldigt bra vi bryr oss överdrivet mycket om varandra. Vi ställer upp för varandra och känner oss väldigt avslappnade med varandra . Helt underbart och jag hoppas att det fortsätter i den stilen även när vi blir sambos .
  • Svar på tråden Vad säger Erat kärlekshoroskop? :-) (obs länk i TS)
  • Molle7­2
    Äldre 20 Sep 20:32
    #1

    Kan inte få in den här. Hur gör man måste man ha plus eller kan du hjälpa mig. Lejon och lejon.

  • Annika 1983
    Äldre 20 Sep 20:33
    #2

    du kan kopiera o klistra in texten bara kanske? går det ? skippa bilden.

  • dinos
    Äldre 20 Sep 20:39
    #3

    Kärleksjouren

    detta gäller mig som oxe och min sambo som är stenbock!!!

    Verkligt lycklig kombination, men ibland litet väl rart. Er gillar stjärnorna väl och de talar om att ni borde bli ett riktigt rart kärlekspar. Jag tror att om du får en stenbock vid din sida så kan du få det riktigt bra. Resor och spän¬nande tillställningar vill stenbocken ha dig med på. Det låter så roligt och det kanske blir så också och är det så att ni själva bestämmer och vill bli ett par så kan det nog lyckas.

    kommentar: vi har det jättebra och har haft det i 8 år, har två barn. och ja vi är lite väl gulliga och rara mot varandra ibland..=) och vi bestämde själva att det skulle vara vi, så nu får vi väl bara hålla tummarna på att vår kärlek håller..

  • Molle7­2
    Äldre 20 Sep 20:39
    #4

    Det går inte.

  • sakoli­ne
    Äldre 20 Sep 20:41
    #5

    Par med gemensamma drag, bör ha rar kärlek. Ni två kan få framgång i kärlek och ni tycker nog om varandra. Att lita till en kräfta är nog rätt och kräftan söker dig och din kärlek för kanske mera än ett tillfälligt förhål¬lande. Romantiska resor som går ut över vatten kan vara extra rart för er båda att göra och gärna om de går långt bort på vår jord.

    Jag är Skorpion och hjärtat är Kräfta, båda äkta sådana vilket märks.

  • Annika 1983
    Äldre 20 Sep 20:41
    #6

    weee dinos låter ju underbart

    Molle72 - vet inte vad du ska göra då

  • Aiwend­il
    Äldre 20 Sep 20:44
    #7

    Dumt..

    Det stämmer aldrig mellan en vattuman och en oxe och ändå
    är jag lyckligare med min älskling än jag varit med någon innan..
    Jag tror inte man kan generalisera tecknena rakt av.
    Mycket beror på hur månen stod då man föddes osv osv osv osv osv...


    Men visst, det är en roligt grej

  • Molle7­2
    Äldre 20 Sep 20:52
    #8

    Ett par som strider för mycket med varandra för att kärleken ska trivas. Visst så kan ni ha det rart tillsammans men stjärnorna tror att det kan vara litet väl sällan som kärleken visar sig rar mellen er två, kanske kan ni vara ett rart par men då är det den yngre av er två som tar hänsyn till den äldre. annars blir det nog mera av irritationer än eldiga kramar.

    Vi är båda lejon, vi har varit ihop i 17 år trots detta.Haha. Vi är lyckliga fast det är han som är äldre och jag den yngre så är det han som viker sig mer för mig. För jag är ett riktigt lejon GGGGrrrr.

  • Razzla
    Äldre 20 Sep 20:59
    #9

    Skytten (hjärta) Tvillingen

    "
    Här bor rarheten, de tycker om varandra i verkligt samförstånd. Visst känner du din väns önskan om att få vara med bara dig och ingen annan. Stjärnorna tror att det finns så mycket fin kärlek mellan er två att utforska så de tror att ni blir ihop för ett helt långt liv. Tvillingen är ett verkligt fint stjärntecken för dig att gifta dig med.
    "

Svar på tråden Vad säger Erat kärlekshoroskop? :-) (obs länk i TS)