• A med A och R
    Äldre 21 Sep 12:44
    64407 visningar
    33 svar
    33
    64407

    Per Trollsveden

    Nu har ju Terry Evans disskuterats i en tråd nedanför.
    Nu vill jag veta vad ni har för uppfattning om Per Trollsveden.
    Håller han på fortfarande på med "sånt här" fortfarande?
    Han håller väl iofs mest till i södra delarna av landet.

    Håller han på med seanser fortfarande?
    Jag var på en seans på en mässa med honom för "hundra år sedan"..kommer inte ihåg så mycket av den.
    Annat om honom...?


    Tar arbetarna på Lipton kafferast?
  • Svar på tråden Per Trollsveden
  • Äldre 18 Jun 15:43
    #21

    För mig så var det en besvikelse att gå på seansen som Per hade. Han är en mycket trevlig o glad person som är lätt att tycka om, men tyvärr så hade jag nog för stora förväntningar. Kändes som det bara va samma o samma och allt han sa kan förmodligen de flesta relatera till.
     

  • Äldre 18 Jun 15:43
    #22

    Ooops, detta var en mycket gammal tråd :)

  • Äldre 4 Sep 18:18
    #23

    I helgen var jag på Storseans med Pehr Trollsveden .
    Han är charmig, rolig och trevlig. Jag har alltid varit lite skeptisk
    till personer med liknande förmågor. Detta var andra gången jag var på seans.
    Och jag måste ju säga att Pehr har verkligen dessa mediala förmågor.
    Jag blev omtumlad av allt han förmälde till mig.
    Och allt stämmer. Sedan var det vissa saker som jag inte riktigt vet hur jag skall tolka.
    Men det gjorde mina vänner. Man uppfattar inte riktigt allt när man
    är i centrum i en sådan här seans.
    Jag hoppas att få se  honom snart igen. Vet att han skall komma hit i november

  • Äldre 4 Sep 19:49
    #24

    Han var en rolig och charmig person.
    Gick på en stor seans för några månader sedan. Trodde då aldrig han skulle välja ut mig haha
    Han sa saker som stämde om mig. Men de personer bakom mig, kunde jag inte identifiera.
    Inte mina föräldrar heller. Möjligtvis min mammas mormor, som jag aldrig någonsin träffat.

    Var en annorlunda upplevelse:)

  • Äldre 5 Sep 10:20
    #25
  • Äldre 4 Nov 07:50
    #26

    trollsveden är ett stort jävla skämt och det vet han själv om

  • Äldre 22 Aug 19:07
    #27

    Det är bara terry ewans som är mest seriös av manliga medium. Många utnyttjar sin förmåga till Max i media osv för business skull. Det gör att dom tappar sin kraft som man märker mer i deras desperata roll att framhäva sig i som medium.

  • Äldre 31 Aug 07:47
    #28
    +1
    Ingalillbolinder skrev 2016-08-22 19:07:57 följande:

    Det är bara terry ewans som är mest seriös av manliga medium. Många utnyttjar sin förmåga till Max i media osv för business skull. Det gör att dom tappar sin kraft som man märker mer i deras desperata roll att framhäva sig i som medium.


    Terra Evans? Med en omsättning på runt 4.5 miljoner[1]  har han verkligen gjort business av sin förmåga att låtsas prata med de döda.

    [1] www.allabolag.se/5566216817/Creative_Experiences_Terry_Evans_AB
  • Äldre 8 Feb 20:42
    #29

    Pehr Trollsveden är den oärligaste människa jag någonsin mött! Gick till honom för att spå mig,ingenting stämde och det enda han pratade om var sitt nya liv,vilka kändisar han mött och är vän med på Facebook. Han presenterade även en yngre man vid namn Max som också ska vara medium eller är det en äskare?.. Jag trodde Pehr var gift med Lennart? Jag har i alla fall inget bra att säga om Pehr. Falsk människa som bara utnyttjar folk och luras för pengar. Tänker aldrig mer gå till honom. Hade böcker av honom men efter att träffat honom så slängde jag dom,blev så besviken.

    Kollade upp på Facebook och mannen heter Maxime Lebedev dom ska tydligen ha öppet hus den 11 Februari hemma hos Pehr i Stråtjära? Så han har tydligen flyttat från Värmland också? Undrar om denna Max är orsaken till flytten? Undrar om Pehr och Lennart ska skilja sig?

    Otrohet och lögner är det värsta som finns.

  • Äldre 9 Feb 20:09
    #30

    Vi besökte Göteborgsmässan och min väninna tog en sittning med Pehr och jag med Maxime och det var det mest värdelösa jag varit med om i hela mitt 45 åriga liv. Så ska ni på mässan nu i Göteborg så akta er för den värdelösa s,k mediumet Max. Bortkastade pengar

  • Äldre 10 Feb 03:45
    #31

    Otrogen..... ja av egen ärfarenhet vet jag att han är de. har treffat honom några gånger under åren som gott. Ser oxå att han fortfarande söker sex på qx, där han är flitigt inne,män dä har ju inge med hans mediala gåva att göra ? frövrigt såhar jag en vän som oxå treffat honom ...... synd om de människor han lever mäd om de inte är på samma sett?

  • Äldre 11 Feb 21:08
    #32

    Jag blir uppriktigt ledsen av att läsa sånt här!  Om man är missnöjd med någon/något så kan man ta en diskussion med personen i fråga. Sen att ge sig in och diskutera personers privatliv hör heller inte hemma i ett forum. Lite respekt och ödmjukhet tycker jag man ska ha för personerna i fråga.

  • Äldre 4 Mar 13:31
    #33

    Det var ju intressant att se att man kan gå sängvägen för att bli medium? Har hört att sånt kan förekomma i filmbranchen, men trodde detta med medium var mer seriöst. Är det någon som testat mediumet Maxime? Jag har inte hört nåt gott om honom. 
    Jag vill utveckla min mediala förmåga, men tänkte gå kurser. Är det någon som har förslag på någon bra kurs att gå?
    /Johanna

Svar på tråden Per Trollsveden