• Missix
    Äldre 28 Sep 06:25
    214881 visningar
    12624 svar
    12624
    214881

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Hilla
    Äldre 28 Sep 06:27
    #1

    Woohoo!

  • Missix
    Äldre 28 Sep 06:30
    #2

    Fan Hilla e du redan vaken?!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Gonzo
    Äldre 28 Sep 06:58
    #3

    Wiie, en ny tråd!

  • Äldre 28 Sep 07:00
    #4

    hoho.


    Sofia fröken busan nummer ett
  • MyFine
    Äldre 28 Sep 07:03
    #5

    Men kolla! En sån bra grej.

  • mossan
    Äldre 28 Sep 07:14
    #6

    hallååååå godmorgon..

    skoj m ny tråd.. o ny trådstartare..

    vi sov till 6:20 ca..  amira är klädd o klar.. ska bara fixa håret sen så hon blir extra söt m tofsar.. minns att jag längtade redan när hon låg i magen efter en tjej o fixa håret på

  • MyFine
    Äldre 28 Sep 07:18
    #7

    Jaaa, om man kanske skulle fundera på att fara på jobbet? Med lite tur behöver jag nog bara jobba till typ 12 idag.

  • Äldre 28 Sep 07:19
    #8

    God morgen!

    Nå til jobbet....


    Allting har en ende, pölsa den har to
  • mossan
    Äldre 28 Sep 07:24
    #9

    har stoppat i mig två koffein tabletter nu o hoppas på o bli pigg idag.. borde tvätta men jag vill ju träna också.. d e förjäkligt att inte kunna ta tvättstugan på kvällen som var så praktiskt förr. O när d e lakan o sånt kan jag inte ha amira med mig i tvättstugan hon tröttnar på en gång ju  o orkar inte vara m o mangla.. så att tvätta på e.m när hon e hemma e ingen bra idé heller ju..

    Har tvättid idag kl 11.. får väl träna hemma då idag o hurta som ozzan på golvet här i vardagsrummet lite.. o sköta tvättstugan så jag får d gjort nu när d snart e flytt o allt.

    Jo så får d bli..

    Nu när jag har införskaffat mig en KK så ska jag banne mig ta o skaffa lite sexigare underkläder också.. jag behöver ju lite nya så d kan ju vara en motivation.. tänk att jag aldrig ansåg d nödvändigt m sexiga underkläder för min man.. aldrig under vårt äktenskap lr förhållande.. kände mig inte att jag skulle vara sexig då.. var väldigt pryd. o d e inte jag... m den här karln kan jag iaf våga ge mig hän. Sex m min exman var nästan smutsigt på nå vis tyckte jag.. o skämmigt liksom.. nä inget bra alls m honom nånting...

    Ska väl gå o klä mig nu o lämna skruttan på dagis.. sen ska jag väl sätta igång lite här hemma också m nåt..

  • TantG
    Äldre 28 Sep 07:35
    #10

    *favvoriserar*


    *våga vägra smileys*
Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!