• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • vanna k

    Tant- jag kan köpa dig. Jag tycker du är snygg och rolig.

    Fan vad jag kommer att sakna dom här dagarna med ungarna sen. Dom är verkligen i perfekta åldrar just nu. Fjosak är jättebeskäftig och A klättrar på allt.

  • Wyrm

    Nu har jag hämtat Zacharias hos dagmamman. Cykeltur dit i hällande regn och cykeltur hem i hällande regn. Yay. Tur att ungen har ordentliga regnkläder iaf.

    Utvecklingssamtal hos dagmamman också. Det sa inte så mycket. Ngn lista på olika saker. Hur Mune är socialt och språkligt osv. Allt var bra iaf.

  • mossan

    Hej hej... kikar in en snabbis innan jag ska hämta amira..

    jag e på så jvla dåligt humör.. har abstinens o vill ha choklad o godis i massor.. men håller på o drar ned på sånt o skräpmat o det ger mig abstinens så jag e på dåligt humör för det och sen för att jag inte får ta ut pengar.. vet ej var mitt pass är nånstans.. nedpackat nånstans in nån låda o jag har ju varken visa kort lr leg.. vilket försvårar saker.. har bara ett makulerat kort o ingen låter mig ta ut med det som id.. va fan d e ju ändå jag d syns ju..

    o sen är jag sur för jag får betala ca 10000 kr i hyra sammanlagt den här månaden då jag har dubbla hyror den här månaden.
    O så betalade jag csn över 1000kr o så får jag ett brev idag där de helt plötsligt ska ha över 2000kr varje månad resten av året.. var fan ska jag få alla pengar ifrån undrar jag..
    mamma kommer nog im o så ska vi börjar flytta  lite småsaker..

    har fått nycklarna nu iaf o ska hyra liten bil o flytta lite grejer.. sen ska jag fan tapetsera om lite i lgh så småningom.. mitt sovrum har världens fulaste färg ju...

  • Moja

    Igår kom jag hem från Stockholm pigg och stark. Det är annat idag...

    Igår kväll ringde de från Johans jobb så han stack dit, jobbade hela natten. Joel har strulat hela natten. Från halv fyra-tiden har vi sovit bra. Sen ringde väckarklockan kl 6, helt i onödan. Jag behövde inte gå upp förrän 7.00 egentligen, och maken han skulle ju sova.

    Jag känner mig som en zombie idag. Det känns livsfarligt att köra bil, men jag måste ju skjutsa Ellen till och från lekis.

  • mossan

    Ikväll ska jag se idol final o ta ett glas vin o mysa helt själv.. fan d lät snuskigt.. men jag ska ju bara mysa.. kanske ringer läkaren o frågar om vi kan knulla im när mamma kommer.. alltså så hon är barnvakt.. behöver få mig lite nu igen

  • TantG

    GÖTT!!  Jag har blivit såld.

    Sovit en stund hela familjen.  Skönt. Mår marginellt bättre.  Fortfarande svullen som en gris.

    Fast jag skickar migsjälv med bussgods i morgon. Jag har ju blivit såld till den mystiska Vanna.


    *våga vägra smileys*
  • isolita

    Så där!
    Ett styck spiral upptryckt i fettan. Här blir då inga mer bebisar på ett tag.

    Igår var jag hos tandhygienisten och skrapade bort tandsten som om det vore livet.

    Känner mig rundsmord och genomgången. Gött. Vi lyssnar på nya Marit Bergman-skivan som jag köpt till mig själv som belöning och ungarna busar.

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!