• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Diana

    Ha!


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • Aros

    lol Grattis Diana.

    Iso: klart att man nojar, men betvilar att dem tar barnen ifrån er pga en dum fylla.

    mossan: Agaton fick 3 hjuling i 18 månaders present. Kanske lite tidigt, men han är sååå stolt över sin fina cykel. I födelsedagspresent får han: fingerfärg, DVD med Nalle (han fick 1 idag och ska få 1 till då), "köksservis" som jag hittade för pangpris på Coop. En bok... och så hoppas vi på att han får en spis av farmor å farfar.


    Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • vanna k

    Ingen här ännu?!

    Godmorgon i alla fall. Nu ska vi ut i skogen

  • TantG

    uppe sedan kl 5.  Luna var vaken men stannade i sängen en bra stund.
    Jag kunde inte ligga dock.  Sammandragningar och sjukt svullna fötter.  Ack ack ack


    *våga vägra smileys*
  • vanna k

    Jobbigt Tant- snart är han ju ute. Inte för att du får sova ut då direkt...men dom där sista veckorna är hemska.

  • TantG

    Vanna  det värsta är humöret. Jag HATAR det verkligen. Hormonerna gör mig till en vidrig människa. Att vara medveten om att man är vidrig gör det ännu värre. 


    *våga vägra smileys*
  • vanna k

    Tant- usch ja.
    Jag tyckte i och för sig att medvetandet om min vidrighet försvann mot slutet. Lite skönt. Som när man går in i alzheimerdimman för gott och inte behöver bekymra sig längre.

  • TantG

    I helgen har mitt humör mest gått ut över gubben. Och kompisen som lovar att hon ska komma över sedan inte kommer.  Och svärmor.  Hon skulle ha svägerskans hund så Luna kunde inte komma över. Hundfan skulle tydligen bara vara där  ett par fucking tiummar.  MEN SÄG DET DÅ! Säg att du inte orkar ha Luna två helger i rad men använd inte hunden som ett jävla svepskäl.

    *gah*


    *våga vägra smileys*
  • Ylle

    wyrm: har varit på coop och hittade mätstickan... men dom har chockhöjt priset på den. 150 spänn ville dom ha. betalade max 50 spänn för min förra året.

    jag köpte ingen eftersom jag tänkta att det var lite dyrt. vill du ha den ändå?

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!