• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Wyrm

    Ylle: Hjälp! Njae, då kanske det är lämpligare att försöka hitta den själv så att det inte blir frakt på det också.
    Jag ska kolla lite så kanske jag kan peta till dig och säga hur jag vill göra?

  • Ylle

    wyrm: absolut.

    ylles coop-tips den här veckan: brios tågset "my first railroad" för halva priset. 139 pix. mycket lämplig födelsedagspresent.

  • Wyrm

    Ylle: Knappast. Vi skapar ju inte den här tråden i syfte att göra den längsta tråden. Deras syfte är ju just att det ska bli den längsta tråden och inget annat. Vår gamla tråd blev ju så lång för att vi skrev så mycket till varandra.
    Jag tycker inte vi ska känna oss ett dugg hotade.

  • MyFine

    ..dessutom så skriver vi ju bara helt väsentliga saker.

    *går och dör*

  • vanna k

    Vansinnigt vesäntliga grejer. Hela tiden.

    Fjosak ropade på mig nyss och ville ha hjälp med att få ned sin lillebror i toalettstolen. Nåja.

  • linus

    Tittar till er lite

    Bebis verkar ha ändrat läge el expolederat i s´torlek... känner mig HELT proppful..kom över en natt typ... usch.. .obehag..*ryser*

    Kan knappt äta.. knaprat postafen.. har bara en lergigan kvar..måste förnya receptet.....

    Ska ut i skogen snart med Elias... jättefint väder här idag

  • Aros

    vanna:

    Ylle: tycker inte vi ska vara hotade, den tråden är ju bara spam medans vi i våran löser världsproblemen. Rolling Eyes

    Appropå Coop har jag också ett tips: stor matservis med tallrikar, muggar, bestick, 2 kastruller, tillbringare slevar å skit för halva priset, bara 65 kr. En sån kartong är numera inslagen uppe på våran garderob och väntar på att pluttas ska bli 2 år. Nu får vi bara hoppas på att han får en spis också av farmor å farfar.

    *tycker synd om tant* Sista månaden är verkligen pest att vara preggo. Hoppas du inte behöver vänta fööör länge till iallafall.

    Jag och sambon i morse: Argue  blä, ibland får man hemska känslor som om att man bara skulle vilja violent1 . Nåja som tur var brukar det gå över rätt snabbt.


    Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • MHN

    Hej,

    Kikar in för att kolla hur ni har det. Hoppas allt är bra med er?!

    Oj vad tiden går en del har fyllt två år och en del kommer att bli snart. Elise fyller på fredag...maken har köpt flera Pippifilmer till henne och jag en dockresesäng.

    *Kramis*

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!