• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Diana

    GAH, jag blir tokig.
    Valter är som förbytt, han har fått små horn och svans och ett hånflin som ej går att radera.
    Vad Vilmer än tar sig för så är Valter där och förstör.
    Vilmer kryper runt i godan ro och småpillar på alla saker som ligger utspridda-eller han hinner inte, för Valter kryper bredvid och systematiskt plockar bort/tar det som Vilmer vill ha, även minsta löjliga bebisleksak.

    Eller om Vilmer kryper runt och ska nånstans, så kryper Valter bredvid och prejar bort honom, om Vilmer reser sig mot en möbel så är det EXAKT på den plats där Valter hade tänkt att stå, just då-oh, vilket sammanträffande!!
    Jag frågar Vilmer om han vill upp i gåstolen-och vips är den ju upptagen, Vilmer reser sig mot den och Valter tar sats och backar hårt bakåt, över Vilmer. *ojsan*
    Vilmer står vid soffan, jag sitter i, han går längs soffan och fram mellan mina ben och sträcker upp armarna och just då trycker sig Valter in, mellan, Vilmer rasar bakåt, slår i huvudet. Valter panikskrattar högt och ställer sig på Vilmers mage och kastar sig upp i soffan över mig-för att blockera mig från att lyfta upp Vilmerbebisen. Allt är så jävla noga genomtänkt av honom.
    Och det blev en rumpvärmare idag för Valter. Blöjlös och allt. Jag skäms inte-och jag ångrar det inte.

    Behövde bara skriva av mig.


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • vanna k

    Diana- vi hade det så också i ett par veckor för ett par månader sen. Tror att det hängde samman med att Aron plötsligt reste sig och blev ordentligt rörlig och började ta för sig. Ingen bebisgrönsak som bara låg platt längre. Isaks värld rubbaded nog en smula och han blev jävligt dryg.

    Fast det gick snabbt över. Jag jobbar jättemycket på brödrabiten. Dom har alldeles för litet rum för att få vara sura på varandra

  • Diana

    Alltså-det är så kluvet. Valter är förkrossad när Vilmer sover, han tjatar och tjatar om Vilmer tills han vaknar då han kastar sig in med ett tjut och pussar ihjäl lillebror.
    Eller som under långpromenaden idag-då de lutade sina huvuden mot varandra och satt och myste. *mamma tårögd*

    Och så blir han som en jävla pissråtta och åker på en rumpis.

    Valters ordförråd börjar drastiskt öka också-jag tror att även det kan spöka för Valter.


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • Diana

    Dessutom har Valter funnit att näsan kan innehålla gömda skatter.


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • vanna k

    Diana
    Isak har kommit på att Arons blöja kan innehålla gömda skatter...

  • Diana

    vanna-du vinner, som vanligt!


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • Hilti

    Her er det pappas näsa som er best, säkert for at den er stor I alle fall, her om dagen körde Max fingeret i näsan på Tim. Tim satte seg inn i bilen og började köra, etter ca 100 meter ser jeg at Tim blöder näsblod, og det kommer mycket. Leter febrilt efter papper, men det beste jeg hittar er ett trosskydd. Den som kom til jobbet med trosskydd i näsan var Tim


    Allting har en ende, pölsa den har to
Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!