• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Diana

    Eh...ja, det var lite äckligt. Han vaknade mmitt i natten av att han höll på att kräkas-han tände lampan och väckte mig och ville att jag skulle titta hur det såg ut i munnen.
    Men det vill vanna inte veta.
    Och hon vill inte veta hur det såg ut i sängen.
    *motorsågsmassakern is nothing!*


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • vanna k

    Fantastiskt Först funderade jag på varför du inte gifte dig med honom. Men sen såg jag att han spelade fotboll.

  • Diana

    Eller hur JAG såg ut! Vi sov alltid sked.
    By the way-den killen och jag knullade 5 ggr/dygn och jag hade alltid svamp (eller så var jag utnött) och helt osökt undrar jag hur det går för Braxans underliv?


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • vanna k

    Eh. Fantastiskt handlade om sjukhuspjäsen. Inte om gomtaksmassakern. Blä.

  • Diana

    Han var inte svensk. Jag växte till mig och började fantisera om huset fullt av barn och magiska julaftnar. Efter att jag tagit upp det ämne tänkte jag om. Sen hattade vi hit och dit tills min bästa vän sög av honom på en biograf och det tog abrupt slut.
    Jag skar sönder hans bildäck som hämnd ändå ville han tillbaka till mig eftersom tjejen inte är riktigt riktig. Hon skar upp handlederna och blodbadade i hans soffa när han gjorde slut för att han fortfarande var kär i mig.
    Idag är de gifta och har 3 eller 4 barn. Hon har konverterat och klär sig i arabiska kvinnokläder. DET är kärlek det

    Och jag känner mig lyckligt lottad.


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • Diana

    Ozzan: tänk dig att du ska färga håret rött, men att du häller allt över dig i stället för att masera in det i håret. Nåt sånt.


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • Missix

    Diana; Jag Ääääälskar dina historier. Både om brödrakärlek och annan kärlek


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!