• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • vanna k

    Nu är vår sista syskonvagn såld! Tjoho. Barnen har vuxit upp.

  • Diana

    Nu har jag bjudit NOG av mig själv.
    Kan bero på de glas vin jag och mina 23 bananflugor delat.


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • LenaLiten

    Visst har de? Nu är det bara studenten kvar..

    P.S Har för övrigt insett att jag kommer bli en av de pinsamma mammorna som gråter vid skolstarten. D.S

  • LenaLiten

    Har ni förresten sett den senaste delen av Jorbrodokumentärerna? Man vill ju aldrig någonsin släppa ut sina små oskuldsfulla barn i verkligheten.

  • TantG

    *TJUTER AV SKRATT*

    Diana jobbar hårt på att jag skall skratta ut bäsen.


    *våga vägra smileys*
  • Diana

    Så bra Tant-har du knullat eller ska jag komma och våldta dig?


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • Diana

    Har f.ö kommit in i en hormonchocksvecka eller nåt.
    Jag gråter åt familjerna i Extreme Home Makeover.
    För att inte tala om när Emil ska ta Alfred till doktorn mitt i den småländska vintern.

    NU-åter till tradera-jobbet.


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
  • mossan

    godkväll.. har läst ikapp vad som skrivits under dagen.. jag har flängt hit o dit jag.. iväg o lämna bilen o så till nästa station o hämta nästa bil då jag behövde hyrbil idag också.. o därifrån hem o hämta grejer att ta m till nya lgh.. sen till af.. där jag fick vänta hur länge som helst.. sen tog d typ 5 min o anmäla mig arbetslös bara..

    sen till ikea o handla.. köpte skohyllan o en bokhylla åt amira.. som jag nu har monterat ihop där i nya lgh.. d var så mörkt till sist o jag hade bara lyse på toaletten där så jag hade dörren dit öppen o höll till i vardagsrummet framför o gjorde så gott jag kunde m amiras hylla.. men den blev fin till sist trots att den monterats i mörkret.

    Gud vad jag längtar till flytten nu.. ska bli såå himla roligt att flytta dig o att amira får eget rum som jag får inreda.

    Ang kläder nu när vädret blir sämre..

    Amira brukar ha långbyxor o gympaskor om d inte är blött då har hon stövlarna o så tunn långärmad o tjocktröja lr fleeze jacka över det alt t-shirt med sweatshirt tröja över och så vindjacka... brukar skicka m vindjackan men d har inte varit sååå kallt än så hon har klarat sig m det.. sen har hon regnset på dagis.

    ska nu gå o lägga mig o sova.. im är d mkt o göra o packning hela dagen.. tur att mamma e så bra på o packa

    På tors flyttar vi, amira får vara ledig på fredag så vi sparar tid o kan packa upp hela dagen utan att behöva åka fram o tbx till rinkeby då o sen e d ju kalas på lördag, men d blir bara ett lugnt kalas m presenter.

    Ang hjälm.. hon har inte hjälm till trehjulingen men jag ska nog skaffa det till när hon cyklar ute m den.. nästa vår ska hon få en vanlig cykel o då ska hon DEFINITIVT ha hjälm.

    Godnatt.. e sååå trött nu.

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!