• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • isolita

    Förlåt Lena

    En annan gång så jobbade jag på ett ställe där fröknarna brukade dricka vin med föräldrarna på fredagarna. Dom bodde lixom på samma område allihopa.

    Får det dig att känna dig bättre?

  • TantG

    Vanna *gapskrattar*  Hultfred är tonåringar som vältrar sig i lera, dricker taskigt hemkört och skriker PUNK!.

    *vadå fördommar?*

    Det var en sommar när det var JÄVLIGT nära att jag hamnade på Hultsfred. LinkinPark skulle spela. Men de ställde in. Så jag slapp.

    Arvika har ofta frestat.  Med Sisters of Mercy.

    Roskilde har dragit mest i tarmen.  Cuuuuuuure (dregglar ala Homer).

    Japp.  Tanta har konstig musiksmak.

    LenaLiten.  Vi vet nog var du försöker säga med dina svarta kläder och ditt hennaröda barr.  Du försöker verka så jävla superior och intellektuel. Och konstnäääääääääääääääääääärlig.

    *retas*


    *våga vägra smileys*
  • Ylle

    jag vet forftarande inte vilken dagisfröken som är vilken och än mindre alla ungar. en lätt släng av senilitet och ansiktsblindhet kanske.

    idag var det en vikarie på dagis. en MAN. jag har tydligen fördomar.

  • isolita

    Och en annan gång jobbade jag på ett dagis med två andra tjejer som blev mina bästa kompisar.
    Vi hade en sån där käck almenacka i hallen som vi skrev käcka grejer i som föräldrarna kunde läsa. Typ "vi går till skogen" eller "våfflor till mellis".
    Där skrev vi glatt: "fröknarna åker till Roskilde" Och så stängde vi

    Chefen tyckte det var sådärkul.

  • vanna k

    *tycker om tantas musiksmak*

    Håller förresten på att henna mig just nu.

    Är det ingen här som vill bli dagmamma åt mina ungar?

  • TantG

    Vanna  *visst väl att jag kunde lita på din smak*

    Alltså.  Dante får välan förfan bli dagmamma. Åt alla Blekinge/skåne mammor liksom.


    *våga vägra smileys*
  • LenaLiten

    Nej, jag vill INTE bli dagmamma. Såg en idag (trodde inte de fanns här) som hade 5 två-åringar med sig. FEM!!!!

    Jag tycker att det är mer än nog med en tvååring + en halvåring.

  • TantG

    Fem två-åringar?  I stan?  Kvinnan måste ha en seriös dödslängtan.

    Nu längtar jag efter sängen.


    *våga vägra smileys*
Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!