• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • Ylle

    blir påmind om att jag aldrig fick tillbaka den där cure-skivan från min polare som lånade den för 10 jävla år sen.

  • vanna k

    Ja! Dante blir säkert jätteglad.

    Men Lena- vi kan dricka vin när jag hämtar ungarna och jämföra hennanyanser. Snälla?

  • LenaLiten

    Det låter väldigt trevligt, men jag vet inte om de bästa utflykterna med dagmamma är: apoteket för att hämta ut Prozac, plaskochsim på Rosenlund, Systemet för att hämta ut vin, Rum för barn på Kulturhuset, naprapaten för att få ner frökens axlar från hjässan, lekplatsen, samt eventuellt psykakuten om det vill sig väl.

    Vilken henna använde du? (Seriös fråga.)

    P.S Märks det att jag inte har haft vuxet sällskap på tre dagar? Va va va? D.S

  • Moja

    Jag kikar in och läser ikapp emellanåt, men har ingen inspiration för att skriva.

    Kan ju berätta att Joel är tokig i molly-filmer just nu. Vi brukar låna dem på bibblan. varje gång vi lämnar tillbaka en, är det bäst att ta med en ny hem för annars blir det synd om mamma...

  • Ebbis

    Kikar in en snabbis innan jag nanna kudden...
    Klockan står på 0240
    Flyget lyfter 0530...sol & bad i en vecka & massor av god mat!
    All Inclusive

    Ha det gott!

  • vanna k

    Lena- faktum är att mina barn var med på apoteket idag och hämtade ut prosac. Vi köpte kondomer också...hm.

    Använder hennan som fanns på apoteket förut. Den med den tecknade 70-talskvinnan med pärla i näsvingen.

  • Skakis

    Det var 1994. Jag var 15. Vi var på Hultsfreds festivalen och skrek punk. Jag hade skithäftiga kängor med stålhätta. Vi var fulla en hel vecka och det regnade konstant.

    Sen träffade jag Kärleken. Började lyssna på Ulf Lundell och var så där äckligt kär somman bara kan vara när man är 16. Det fortsatte så tills jag blev 19-
    Då slutade allt abrupt.

    Jag började lyssna på hiphop och bestämde mig för att åka till USA såklart.

    Sen hamnade jag i Ö-vik, träffade en ännu större kärlek och började lyssna på house. Som gick över till trance. Nu är jag snart 30 och det är samma gamla skivor som snurrar i cd:n

    En patetisk 30-åring som vägrar att bli vuxen

    Livet är underbart.... Och bättreblir det när ungen är på utsidan.
    *ansluter mig till tants klagovisa....* (fast hon har fortfarande förtur )


    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • miar

    Skulle gladeligen följt med Lena på hennes eskapader, jämfört med alla våra au-pair-flickor vi hade som knarkade sönder hjärnan, hade torkad färöisk fisk hängande i taket inomhus, fick psykbryt, flörtade med allt som rörde sig osv osv.
    Vi avverkade fem stycken. Alla med sina speciella sidor.

    Tant! Du gnäller inte! Du talar om hur det är! Och vi lyssnar!
    Fick ett tips om att färga håret som igångsättning. Kanske vore nåt?

    Här är det oxå pissigt, ont och svinajobbigt. Ska nog färga håret imorgon, och massera (dra) i bröstvårtorna. Det ska visst funka. För någon färdknäpp funkar INTE.

Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!