• Missix

    Oktober - 04 Det mesta av det bästa!

    Här är vi alla som hade BF i oktober 04.

    Vi har bananbarn och ozzande föräldrar. Vi är automatiskt bäst och vi vet om det.

    Nya föräldrar som har samma egenskaper, är välkomna. Men var beredd på ett rasande tempo, ha god läskunskap och mycket tid. Håll i hatten, här går det undan!


    Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!
  • vanna k

    *kramar wyrm*

    Klart du är besviken. Har ni pratat om när ni båda vill försöka på allvar?

  • Wyrm

    Jag vill försöka på allvar nu. Sambon vet inte. Han vill att vi skaffar prev.medel och väntar tills han känner att han vill och som han säger kan det bli om 3 månader - ett halvår - ett år.

  • vanna k

    Förstår att det är jobbigt när en vill och den andre velar. Går det inte att påverka honom i rätt riktning? Fast det ska man kanske inte...

  • Wyrm

    Jag har försökt.
    Blivit förbannad har jag hunnit med också, men det är väl mest min frustration som talar då. Delar av mig känner ju att min vilja liksom inte spelar ngn roll. Han vill vänta, så då ska vi vänta. Jag vill nu, men det gör vi inte för det vill inte han.

  • isolita

    Wyrm
    Vet hur det känns har oxå haft en sån kille... Han ändrade sig till slut som tur är. Annars hade det aldrig blivit några barn.

    Men du kanske ska säga till honom att det är lite leveranstid på bebisar. Påminna honom om det lixom. Det kanske tar ett par försök innan det blir nåt och sen så tar det ju nästan ett år innan den är klar. Om han ska vela ett år till och sen ett år till... nä då går det ju skitlång tid ju! Det här (något förvirrade) argumentet bet på min snubbe.

    Kram på dig igen!

  • Wyrm

    iso: Det argumentet har jag försökt, men det verkar inte bita. Han verkar vara fullt övertygad om att det kommer att bli ngt på första försöket och att bäsen sedan kommer att komma som ett brev på posten dagen efter. Detta trots att vi redan har ett barn, så han vet hur lång tid det tog och att vi har haft oskyddad sex i två månader nu utan att det blivit ngt.

  • vanna k

    Iso- det där något förvirrade argumentet bet på mig också när Kottmannen drog det för några år sen. Fast sen blev Isak till innan jag riktigt bestämt mig.

  • MyFine

    fy fan, jag mår dåligt.. Och mina föräldrar som kommer imorgon.. Ska vi måste ställa in hampus kalas? skit oxå..

  • Ylle

    fjompan lade just en praktkorv på köksgolvet, det var över ett år sen sist. *antecknar i dagboken*

    eftermiddagen försvann fort sen jag och fjompan blev inpirerade av en Alfonsbok och fixade linbana till smådjuren och gubbarna i köket. jävlar vad dom har åkt.

  • Diana

    Vad avundsjuk jag blir Ylle. Hade vi gjort samma sak hade Valle knäckt linan 2 på röda.
    Vår eftermiddag innehöll uppsägning av moderskap, mannen kallades hem från jobbet.
    Jag flydde glatt till spisen och lagade middag i lugn och med luren vid örat, pratade av mig med min bästa vän.
    Barnhagen har åkt fram-Vilmer får äntligen sitta och leka ifred.
    Mamma ockuperade den dock på kvällen med ett glas rött. *tips*


    Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original.
Svar på tråden Oktober - 04 Det mesta av det bästa!